Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

täytyy kehasta, että olen nähnyt kyseiset maitorauhaset paljaana noin 5m päästä :DTodellakin näki! Pikseli pikseliltä yritin tiirailla, jos sieltä jotain näkyisi enemmänkin, mutta ei. :(
Jopas oli Nooralla yllätysSalkkareitten mittakaavalla tuo saattas olla oikeastikki sen lapsi :D
täytyy kehasta, että olen nähnyt kyseiset maitorauhaset paljaana noin 5m päästä :D
Missä muka?? mäki haluun

täytyy sanoo, että näky jäi pysyvästi mun silmien verkkokalvoille
tapahtui salkkareitten kuvauksissa tässä taannoin. "isabella" oli vaihtamassa alusvaatteita, ja se oli pelkät stringit jalassa, kun mä tupsahdin lavasteiden seasta :D
Oli "isabella" vähä nolona..
Mä sanoin, että täytyy tästä lähteä vessaan.. Sitä rupes naurattaa.![]()

Toisin sanoen olit piiloutunut lavasteisiin kameran kanssa ja odottelit, että Isabella tulee vaihtamaan vaatteita:Dtäytyy sanoo, että näky jäi pysyvästi mun silmien verkkokalvoille
tapahtui salkkareitten kuvauksissa tässä taannoin. "isabella" oli vaihtamassa alusvaatteita, ja se oli pelkät stringit jalassa, kun mä tupsahdin lavasteiden seasta :D
Roikkuko ne? Millaset nännit?:D:D yritän luoda kuvaa![]()
Toisin sanoen olit piiloutunut lavasteisiin kameran kanssa ja odottelit, että Isabella tulee vaihtamaan vaatteita:D
Joo oikeesti mitä helvettiä tuo nyt oikeen oli????
Se oli MUSTA mies!