Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvät yöt kaikille! Meikä menee nukkumaan..

No perkele. :D

Nyt tekis itekin mieli vetästä pienet LD-sessiot jollekulle. :whip: Tollanen muuten tuntuu reisissä oikein nannalta kun hetken aikaa veivaa...:lol2:

Eli se käy treenistä, siispä suosittelemme LD antamista miehille jotta reidet pysyvät kunnossa! :thumbs:

Jau porukka.. Olin kaverilla kattoo Fast and furious 4, oli kyl niin jäätävää hollywoodi shittiä että... No onneks pelastakaa ryan pelasti sen jälkeen

Mistä saan Mach - Juna -biisin? :D Ihan sikkehyvää ysärimenoo... ;D

Eli se käy treenistä, siispä suosittelemme LD antamista miehille jotta reidet pysyvät kunnossa! :thumbs:

Kyllä käy, ja on jopa hauskaa. ;)

Sitä ei vaan kande ikinä kovin huppelissa kokeilla. Vuosia sitten oltiin exän kans just tultu himaan baarista ja molemmat kivassa tumussa ja musaa laitettiin soimaan. Meikälle tuli hieman tanssahteleva fiilis ja kun toinen makoili siinä sängyllä, niin ite parit muuvit väänsin ssängyn päällä seisoen. Tasapaino oli mua vastaan ja horjahdin suoraan eteenpäin seinää vasten. Otsa seinään ja tuloksena iso ruhje ja kuhmu. :lol2:

Plaaaah.

Kyllä käy, ja on jopa hauskaa. ;)

Sitä ei vaan kande ikinä kovin huppelissa kokeilla. Vuosia sitten oltiin exän kans just tultu himaan baarista ja molemmat kivassa tumussa ja musaa laitettiin soimaan. Meikälle tuli hieman tanssahteleva fiilis ja kun toinen makoili siinä sängyllä, niin ite parit muuvit väänsin ssängyn päällä seisoen. Tasapaino oli mua vastaan ja horjahdin suoraan eteenpäin seinää vasten. Otsa seinään ja tuloksena iso ruhje ja kuhmu. :lol2:

Nooh se on vaan kiva muistella semmosia sekoiluja seuraavana päivänä :hyvä: Kun sitä särkylääkettä kuitenkin joutuu ottamaan :rolleyes:

:wanha: mutta aina hyvä
http://www.youtube.com/watch?v=Ijw6drq_PLY

Back
Ylös Bottom