🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

myöskin SFfän mainevent ja comainevent oli surkeita imo, viihdyttävyyden mielessä, (tää nyt ei oo Fedorin haukkumista älkää ottako niin, vaan se matsi ei vaan ollut viihdyttävä).

Fedorin ja Rogersin ottelun väittäminen surkeaksi viihdyttävyyden kannalta ei mene läpi edes myötähäpeää aiheuttavana mielipiteenä. Tosin olet esittänyt vastaavaa kyvyttömyyttä käsitellä Fedoria koskevia kysymyksiä objektiivisesti useasti aiemminkin. Tuo vahvasti tunneperäinen suhtautumisesi häneen, mikä käy selväksi siitä faktojen toistuvasta ja jääräpäisestä sivuuttamisesta, ja tarpeesi jatkuvalla soitolla provoilla Fedorista, ketjussa kuin ketjussa, herättää väistämättä mielikuvan miehestä kaapissa.

Fedorin ja Rogersin ottelun väittäminen surkeaksi viihdyttävyyden kannalta ei mene läpi edes myötähäpeää aiheuttavana mielipiteenä. Tosin olet esittänyt vastaavaa kyvyttömyyttä käsitellä Fedoria koskevia kysymyksiä objektiivisesti useasti aiemminkin. Tuo vahvasti tunneperäinen suhtautumisesi häneen, mikä käy selväksi siitä faktojen toistuvasta ja jääräpäisestä sivuuttamisesta, ja tarpeesi jatkuvalla soitolla provoilla Fedorista, ketjussa kuin ketjussa, herättää väistämättä mielikuvan miehestä kaapissa.

Esitin oman mielipiteeni, lisäsin vielä etten sillä halua dissata Fedoria, mutta silti näit sen täysin väärin koko kommentin, ja lisäksi vielä väität että en voi pitää sitä matsia epäviihdyttävänä, hyvä kun itse tiedät mikä minua miellyttää, jatkossa kyselenkin sitten yksityisviestillä että pidinkö siitä ja siitä ottelusta vai oliko tämä nyt mielestäni huono.

Esitin vain oman mielipiteeni, sinun ei tarvitse olla siitä Fedor matsista samaa mieltä, mutta et silti voi sanella mitä mieltä minä olen.

Brock Larson sai tällä kertaa lähteä pihalle tappioden myötä

Shine fights on tehnyt sopimuksen ainakin
Murilo Ruan ja Alexander Shlemenkon kanssa

Seuraavasssa Bitetti Combatissa mukana ainakin Monson, V Overeem, Teixeira, Rizzo, Wiuff, Ninja Rua ja Speer (Murilo taitaa jäädä pois kun kerta tehnyt sopparin toisen promootion kanssa tai sitten soppari alkaa vasta tämän jälkeen?)

Ite taas olin ihan täpinöissä matsin aikana, harva ottelija saa muntki nii pal hermoilemaan:)

Esitin vain oman mielipiteeni, sinun ei tarvitse olla siitä Fedor matsista samaa mieltä, mutta et silti voi sanella mitä mieltä minä olen.

Rajansa kaikella. Kun julkisesti esitetty mielipide on riittävän typerä, kuten edellä, sitä nimitetään asiaankuuluvasti trollaamiseksi. Kaiken paskan suoltamisessahan toki voidaan piiloutua mielipiteen vapauden taakse. Silloin vaan voi odottaa saavansa trollin leiman.

myöskin SFfän mainevent ja comainevent oli surkeita imo, viihdyttävyyden mielessä, (tää nyt ei oo Fedorin haukkumista älkää ottako niin, vaan se matsi ei vaan ollut viihdyttävä).

Tähän kommenttiin olisi kyllä mielenkiintoista kuulla perustelut, siis muutakin kun se että se on sun mielipide. Miksi tuo pääottelu oli sun mielestä surkea?

Pääottelussa lyötiin pystyssä, lyötiin matossa, haettiin lukkoja matossa, nähtiin hienoja alasvientejä ja lopuksi vielä tyrmäys. Ottelussa ei kovin montaa hetkeä paikoillaan oltu ja kyttäilty. Tietysti jos kaksi painijaa nyrkkeilemässä keskenään on se mitä pitää viihdyttävänä, tai painijan makaamassa guardissa, sidessa tai mountissa tekemättä mitään muuta kun koittaa pitää positiotaan, noilla spekseillä uskon tuon Fedor vs Rogers matsin olleen surkea viihdyttävyyden nimissä.

Tähän kommenttiin olisi kyllä mielenkiintoista kuulla perustelut, siis muutakin kun se että se on sun mielipide. Miksi tuo pääottelu oli sun mielestä surkea?

Pääottelussa lyötiin pystyssä, lyötiin matossa, haettiin lukkoja matossa, nähtiin hienoja alasvientejä ja lopuksi vielä tyrmäys. Ottelussa ei kovin montaa hetkeä paikoillaan oltu ja kyttäilty. Tietysti jos kaksi painijaa nyrkkeilemässä keskenään on se mitä pitää viihdyttävänä, tai painijan makaamassa guardissa, sidessa tai mountissa tekemättä mitään muuta kun koittaa pitää positiotaan, noilla spekseillä uskon tuon Fedor vs Rogers matsin olleen surkea viihdyttävyyden nimissä.

Puhuiko Japi nyt Fedor/rogers matsista vai itse SF-iltamasta...

Puhuiko Japi nyt Fedor/rogers matsista vai itse SF-iltamasta...

Miten voi osata kirjoittaa, jos ei osaa lukea?

Originally Posted by Japi78

Jos tuo SF-iltama taas tarkoittaa jotain muuta kuin StrikeForcea, niin en ymärrä miksi Fedor on tuossa mainittu.

Rajansa kaikella. Kun julkisesti esitetty mielipide on riittävän typerä, kuten edellä, sitä nimitetään asiaankuuluvasti trollaamiseksi. Kaiken paskan suoltamisessahan toki voidaan piiloutua mielipiteen vapauden taakse. Silloin vaan voi odottaa saavansa trollin leiman.

Eli poikkeava mielipide sinun kanssa=typerä mielipide. melkoista sontaa.

Pääottelussa oltiin 30 sekunnin jälkeen clinchissä halailemassa ja ihmettelemässä melkoisen pitkään lähes kahteen minuuttiin asti, sen jälkeen käytiin matossa jossa mattotaidoton Rogers sweeppasi ylijumalan samalla tämän yrittäessä kimuraa joka ei ollut lähelläkään, sen jälkeen ihan kohtuu gnp joista tosin osui 2-3 lyöntiä, ja tämän jälkeen Rogers istui Fedorin naamalla ja olikin jo sen jälkeen niin piipussa ettei meinannut pystyssä pysyä, saatikka enää pystyyn päästä, selostajatkin asian huomasivat ja kommentoivat että Rogers on puhki. Mieletön matsi, tyrmäys oli kyllä komea mutta siihen se jäikin.

Fedoria vastaan ei pahemmin ollut Nogillakaan mattotaitoja ;)

... Pääottelussa oltiin 30 sekunnin jälkeen clinchissä halailemassa ja ihmettelemässä melkoisen pitkään lähes kahteen minuuttiin asti, sen jälkeen käytiin matossa jossa mattotaidoton Rogers sweeppasi ylijumalan samalla tämän yrittäessä kimuraa joka ei ollut lähelläkään ...

Mä vähän luulen, että Fedor oli täysin tilanteen tasalla tässä sweepissä siltä osin, että tiesi päätyvänsä vain guardiin alle, mikäli lukko ei onnistuisi. Ja joku voisi väittää, että sieltä alta on pärjätty ennenkin melkoisen mukavasti.

lesnar_mir_feature.jpg

Fedor ei vain ole näin viihdyttävä (tai rohkea), eiköhän se ole tullut jo selväksi.

Siis toihan on ihanperusmuuvi, että haetaan kimura ja annetaan kaverin "sweepata". Kimura ei vaan onnistunut siitä propsit Rogersille. Ei se kaukana ollut.
Kyllä toi matsi nyt UFC:n "Undirty boxing" titteliottelut voittaa! Mutta on Japilla oikeus mielipiteeseensä vaikka onkin trol ei kun mode:D

Back
Ylös Bottom