Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Miika on fiksu, ja Jenni on oikeesti vitun tyhmä. Miks Ossi haluaa olla Jennin kans jos se ei sitä rakasta?
Kyllä mun mielestä eniten on kipinöinyt Pasi Ruotsalaisen kanssa, sen aikaa mitä sitä kesti.

Siis mikä tää ladybirdin dissaus on? :D
Pojat on vaan ihastuneita muhun. Ihan niinku joskus ala-asteella pojat heitteli tyttöjä lumipalloilla ja haukkuivat tyhmiksi, kun olivat ihastuneita ;)
Tämä. :haart:

ja ehkä noi ladybirdin jutut on toisinaan ihan pikkuisen hölmön oloisia

Miika on fiksu, ja Jenni on oikeesti vitun tyhmä. Miks Ossi haluaa olla Jennin kans jos se ei sitä rakasta?
Kyllä mun mielestä eniten on kipinöinyt Pasi Ruotsalaisen kanssa, sen aikaa mitä sitä kesti.

Ja tosta Miikasta tekee fiksun mikä? Se että se on lääkäri? Mun mielestä se on jotenkin aikalailla omituinen hiihtäjä...

No mutta joo, Heiskanen on aiheuttanut ehkä tähän asti suurimmat myötähäpeät salkkarinäyttelijöissä. Voiko olla noin epäuskottavaa tapausta?

Salla taas pisti parastaan tänään, miten voi jonkun roolihahmo olla niin ärsyttävä? Saakohan se paljonkin kuulla näistä siviilielämässään? salettiin sen joku täällä tuntee...tunnustakaa!

Salla taas pisti parastaan tänään, miten voi jonkun roolihahmo olla niin ärsyttävä? Saakohan se paljonkin kuulla näistä siviilielämässään? salettiin sen joku täällä tuntee...tunnustakaa!

Salla on kuulemma siviilissäkin samanlainen "hösöttäjä" kuin sarjassakin. En tunne mut sille melko läheiseltä ihmiseltä kuulin.

Blaah en jaksa odottaa huomista jaksoa, sen verran toiminnantäyteistä menoa oli että.. Peppikin kärähti Nikolle raskaudestaan, kun joku salapoliisi oli koululla scoutannu Pepin oksentamassa naisten huoneessa. Tämähän ei luonnolisesti voi merkitä mitään muuta kuin raskautta :rolleyes:

Ja älkää kiusatko Ladybirdiä :jahas:

Ja tosta Miikasta tekee fiksun mikä? Se että se on lääkäri? Mun mielestä se on jotenkin aikalailla omituinen hiihtäjä...
Hei älä unohda että se on kaikkien alojen erikoislääkäri. Hoitaa Ossin aivovauriot, Paulan synnytykset, räjähdyksen uhrien ensiavut ja diagnoosit ja mitä noita nyt on. Kyllä saa aika fiksu kaveri olla, että on tohon ikään mennessä pätevöitynyt noin monella alalla. Tietysti asiaan saattaa vaikuttaa se, että Miika on tällä hetkellä tiettävästi Helsingin ainoa lääkäri, joten pakko kai sen on vähän venyä.

Salla taas pisti parastaan tänään, miten voi jonkun roolihahmo olla niin ärsyttävä?
Joo siis toi Salla on kyllä ihan käsittämättömän ärsyttävä ihmispaska. Ihan alkaa jo tulla Ulla mieleen. Ja jos se huhu pitää paikkansa, että Ulla tulee takaisin Pihlajakadulle, niin tulee kyllä Salkkareitten seuraamisesta aika tuskallista. Miten helvetissä voi kestää kahta noin ärsyttävää ihmistä saman päivän aikana?! :eek::curs:

kyllä tarttis Ismon kairata Sallaa perseeseen ja huolella. Takaapäin silleen että persposket vaan lätisee meisselin vartta pitkin. On se vaan niin ärsyttävä. Jos se siitä hiljenis vähäks aikaa.

kyllä tarttis Ismon kairata Sallaa perseeseen ja huolella. Takaapäin silleen että persposket vaan lätisee meisselin vartta pitkin. On se vaan niin ärsyttävä. Jos se siitä hiljenis vähäks aikaa.

ei hemmetti mä hajosin tähän kommenttiin :hyvä:
lähtee muuten siguun :D

Jos olisin Miika niin ottasin kyllä sen exäsä takasi. Paljon viehättävämpi pakkaus kuin marakattijenni. Kohta varmaan selviää sekin että ei se ole oikeasti tehnyt aborttia vaan ei halua kertoa sitä Miikalle ennenku ne rupee seukkaa. Ja varmastihan tässä niin käy että Ossi <3 Jenni ja Miika <3 Exä.

No ei oo Miika mikään fiksu vaan samanlainen höppänä kuin Jennikin :D Ei kukaan fiksu ois uskonut niitä Saran kusetuksia. Miika nieli täysin purematta kaiken! Ossi haluaa olla Jennin kanssa, koska luulee rakastavansa Jenniä. Todellisuudessa Ossi rakastaa vain muistoa siitä niiden romanssista.

ja ehkä noi ladybirdin jutut on toisinaan ihan pikkuisen hölmön oloisia
seliseli

Älä pelkää, minä olen puolellasi. :love:
My hero:love:

Älkääs nyt dissatko ladybirdia, hän on aivan oikeassa analyysissaan. Mistäkö tiedän? Samalla kun soitin astrologille omista rakkausasioistani päätin kysästä salkkareista. Kuun, venuksen, marsin ja neptunuksen kiepsähdykset käännähdykset on kuulemma noin miten first lady sano.

Peppi on kyl alkanu nusutella ihan liikaa. Ei sen kiltin tytön luonteelle sovi ottaa melaa mekkoon joka tilanteessa ja keneltä tahansa. Toisaalta Peppi on mun mielestä jotenki alkanu hehkua nyt ku se on paksuna. Onkohan mussa jotain häikkää ku raskaana olevat naiset näyttää hehkuvan :eek:

No ei oo Miika mikään fiksu vaan samanlainen höppänä kuin Jennikin :D Ei kukaan fiksu ois uskonut niitä Saran kusetuksia. Miika nieli täysin purematta kaiken! Ossi haluaa olla Jennin kanssa, koska luulee rakastavansa Jenniä. Todellisuudessa Ossi rakastaa vain muistoa siitä niiden romanssista.

No hei mut muisteles nyt vähän vegasia,ei se oo vaan pelkkä muisto,ne meni naimisiin siellä,

Joo tuo vitun pariisi sitä,iiris tätä kuvio alkaa jo vituttaa,eiköhän ne panun kanssa kohta eroa taas,niinhän niille kävi myös sillon kun iiris karkas perimätiedon mukaan.
Joo kyllä alkaa näyttää siltä, että Iiristä vähän liikaa kiinnostaa Helin pillu(leuka). Ja Panun ratkaisu tietysti perisuomalaiseen tapaan on, että kun parisuhteessa joku mättää, mutta ei oikein tiedä mikä, niin vedetään pää täyteen viinaa - Amandassa totta kai - ja sitten räyhätään vaimolle. Ero tosta vielä tulee, vaikka ne nyt kuinka yrittää paikkailla ja järkkäillä matkoja Paraisille.

Back
Ylös Bottom