Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miehet. On se perkele että kun yhdelle on mieliksi, niin toinen hajoaa, alkaa ryyppäämään ja luuseroimaan. Lähen luostariin niin ei tartte katella tommosta paskaa.

Miehet. On se perkele että kun yhdelle on mieliksi, niin toinen hajoaa, alkaa ryyppäämään ja luuseroimaan. Lähen luostariin niin ei tartte katella tommosta paskaa.

Joo ei kannata miellyttää miehiä kun ne ei ole tottuneet täällä siihen niin ei pää kestä kaikki vaan luostariin tai työleireille ja maa täyteen muslimimamuja täyshoitoon :rolleyes:

Juu suomessa on talenttia :D Ei vittu uskomatonta. Motoriikka-Miikka ? Hei wtf.

Jimm's PC-Store. Siis ei vittu et voi olla paska. Yllätys yllätys tuotteet myöhässä ja kun kysyy sähköpostilla, että missäköhän tuotteet ovat niin eivät viitsi vastata. Toinen paskaliike verkkokauppa.com:n ohella.

Vitun jimms pc kusipäävittu store. Tekis nekin jotai muuta ku wowittas kuset housussa. Lähettäs vaikka mun paketin postiin, joka on tilattu jo kuukausi sitten.

Jotain 5viikkoo tässsä odoteltu. Perjantaina pistin postia, eikä vielkää vastausta :D.Passkin paikka ikinä.

Jimm's PC-Store. Siis ei vittu et voi olla paska. Yllätys yllätys tuotteet myöhässä ja kun kysyy sähköpostilla, että missäköhän tuotteet ovat niin eivät viitsi vastata. Toinen paskaliike verkkokauppa.com:n ohella.

Verkkokaupasta olen saanut aina vastauksen maileihin, kaikki on tullut ajallaan ja takuuhommat toimineet täydellisesti. En voi kun suositella.

Mulla on verkkokauppa.com 10.9 tilattu jalustan kuulapää eikä vieläkään ole tullut, tänä aikana hintakin on noussut jo 15% mutta saan tietysti vanhaan hintaan

Vai ei Jimmssi enää oo kunnon kauppa. Tilasin sieltä viime viikolla tavaraa. 3-5 päivän toimitus ei toteutunut, mutta onneks maksun aika on vasta noudettaessa. Enpähän joudu ainakaan painimaan rahojen palauttamisen kanssa.

Mikromajasta 21.10 tilattu webbikamera tuli tänään eli ei ollu ku vajaa 3 viikkoa odotusta...nopeeta

Verkkokaupasta olen saanut aina vastauksen maileihin, kaikki on tullut ajallaan ja takuuhommat toimineet täydellisesti. En voi kun suositella.

Päälle kuukaus kesti ennenku sain koneen himaa. No ekaks olin varannu näyttiksen, verkkokauppa ilmoittaa että oho ei niit ookkaa. No sit pitää valita toinen, sama juttu taas. Alkaa mennä hermot. Pyydän korvauksia ja antaa 5e jostain vitun kovalevystä, kiitti vitusti. No kauppaan hakemaan kamat ja himaan asentaa. Paketista puuttuu muistit. Soitan ja sanoo, että jos haluaa heti niin saa itse hakea.

Ja ennenku kukaan sanoo "Miks et ite tarkistanu" niin kyllä se myyjä tarkisti kahteen kertaan et kaikki löytyy.

Eddie Izzard tulossa Suomeen samana päivänä, kun minäkin kotiudun jouluksi ja vittu, olishan sitä ollu kiva mennä kattoon Peacock-teatteriin, mut ei, kun ei oo lippua, ni ei. Voi VITTU :curs:

Miksi!!!! :(

MIKSI!!!! :itku:

Hauska juttu "jonkun mokan", mun mielestä 3 mokaa jotka tapahtuu yhdelle henkilölle kertoo vähän yrityksestä. Enkä ole ainoa, joka on kuullut tämäntapasia.

Kuulopuheitahan tietysti on. Ja jos sulla on ollu sama tyyppi siellä säätämässä niin ei se kerro muuta ku että kyseinen tyyppi on täys käsi. Jos asiakkaita on tuhansia päivässä niin on erittäin todennäköistä että virheitäkin sattuu.

Back
Ylös Bottom