Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo on kyllä Lasselle ihan oikein, mutta mietin silti, että oli tolta firmalta aika riskialtis päätös ottaa projektipäälliköksi tyyppi ilman asianmukaista koulutusta ja kokemusta. Ei kai nyt pelkkä kielitaito voi tommoseen hommaan riittää. Luulen että jossain vaiheessa Helillä menee vielä sormi suuhun.
Nyt kaikki teinit saa tuosta käsityksen että kielitaito ratkaisee, ja muulla ei ole juuri mitään väliäJoo jotenkin tuntus että tollasessa hommassa pitäis osata vähän muutakin kun puhua ranskaa.toivottavasti heli saa kenkää nopeesti.
Samaa harhaanjohtamista kun Joonatanin salihommissa, jonkun pitäisi kouluttaa käsikirjoittajia.Salkkareistahan ensisijaisesti haetaan tietoa työnhakutilanteisiin ja salilla olemiseen? Tv-sarjathan tunnetusti tarjoavat vain kylmiä faktoja, jotka kaikki toimivat myös oikeassa elämässä.Nyt kaikki teinit saa tuosta käsityksen että kielitaito ratkaisee, ja muulla ei ole juuri mitään väliäSamaa harhaanjohtamista kun Joonatanin salihommissa, jonkun pitäisi kouluttaa käsikirjoittajia.
Ei millään pahalla mutta aikamoni luulee ettäku sut pidätetään sulle luetaan oikeudet jne.Salkkareistahan ensisijaisesti haetaan tietoa työnhakutilanteisiin ja salilla olemiseen? Tv-sarjathan tunnetusti tarjoavat vain kylmiä faktoja, jotka kaikki toimivat myös oikeassa elämässä.
Ja lentäjän palkasta ei oo jäänyt yhtään fikkaan.
Salkkareistahan ensisijaisesti haetaan tietoa työnhakutilanteisiin ja salilla olemiseen? Tv-sarjathan tunnetusti tarjoavat vain kylmiä faktoja, jotka kaikki toimivat myös oikeassa elämässä.
Ja lentäjän palkasta ei oo jäänyt yhtään fikkaan.
Laittakaahan joku tiivistelmä mitä tänään tapahtu ku män ohi :D ?
Minä vähän luulen että Lasse hylkää tarjouksen ja yllättäen Helin alaiseksi kohta ajautuu tietämättään Siri Montana.Aika hyvin joku täällä ennustikin, että Helistä tulee nato-faijan pomo :D
Minä vähän luulen että Lasse hylkää tarjouksen ja yllättäen Helin alaiseksi kohta ajautuu tietämättään Siri Montana.
Ei lainkaan mahdoton ajatus. Tosin Montana ei taida olla vesirakennuksen asiantuntija.
No eiköhän sekin paikka aukene kun on ranskan kieli hallussa.
Tai sit käy JohannaKorhoset Alma Media-tyyliin.Tai sitten kun firman johdolle paljastuu Helin.. moninaisuus, Helille aukeaa uusia mahdollisuuksia ansaita rahaa Unelmien Sielunmessu -tyyliin (KLIK).
Ei lainkaan mahdoton ajatus. Tosin Montana ei taida olla vesirakennuksen asiantuntija.