NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
:D Noin käy aina välillä.. Luulee olevansa kovissa kahinoissa jossain, mutta luisteleekin laitaa päiten vastustajan maalin takana, ja sit havahtuu että wtf.

Paljos teillä on oman pelaajan overali ? Mulla on 82

Vaihdoin sitten kypäränkin takaisin. Ei passaa antaa vastustajille enää enempää tasotusta .Ja ei se näköjään ollut kypärästä kiinni,ettei peli luista...

Overall on nyt 79 ja boost packien kanssa 81-82.

Illalla ysin jälkeen oon ainakin mä paikalla.

Vaihdoin sitten kypäränkin takaisin. Ei passaa antaa vastustajille enää enempää tasotusta .Ja ei se näköjään ollut kypärästä kiinni,ettei peli luista...

Overall on nyt 79 ja boost packien kanssa 81-82.
Vaikuttiko kypärä sun pelaajan overalliin, paa vaan takas jos siitä on hyötyä.:) Mullakin pitäis olla varastossa joku toinen kypärä. Mut tosiaan pientä sekaannusta välillä sattui.:D

Overall on 81.

Vaikuttiko kypärä sun pelaajan overalliin, paa vaan takas jos siitä on hyötyä.:) Mullakin pitäis olla varastossa joku toinen kypärä. Mut tosiaan pientä sekaannusta välillä sattui.:D

Overall on 81.

No ei se siihen overalliin vaikuta. Henkinen buusti oli hakusessa :)

Ysin jälkeen vois kans tulla.

Kultaa sen olla pitää =) Pitäs varmaa vaihtaa toi Playmakerpack tohon Defensman settiin.

Kinderi paketilla 83 overal :).. Aimo Alias Nordberg, Tupafro ja muut kollit ysiltä paikalle!

Pelannu kaverin kans racedrivergrid tjms viime päivinä.. katotaan jos tänään vois muutaman pelin pelata.

peeliiäää

Peliä tänään? Ja sovitaanko että ei lauota niistä nollakulmista laidoilta, koska siinä ei oo mitään vitun järkee.

Mistä ton pelin saa halvimmalla ja nopeesti? Gigantti huijas 39e hinnalla. Verkkokaupassa ois 45e mutta ei tietoa varmaan millon saavat.

Mukana myös varmaan neljästä eteenpäin. Eilen avattiin maalihanat ja rökitettiin vastustaja 3-1.:D

Vituttaa vaan toi lagaaminen/viive. Alotuksissa ei mitään toivoa kun peli on ollut jo pari sekuntia käynnissä kun kiekko putoaa jäähän, syötöt menee minne sattuu, kun saa syötön lapaan niin vastustaja ajaa pystyyn, en tiiä onko muilla näin pahoja ongelmia, mutta ite jätän mielummin pelin omaltaosaltani kesken kun sinnittelen ja vittuunnun ton pätkimisen kanssa. Jotenkin tuntuu siltä, että kun joudun jäähylle niin toi lagaaminen vähenee.

Mitä jos yksi lähtee kesken peliä pois, niin saako vastustaja luovutusvoiton? Mielestäni noin on joskus käynyt, mutta välillä peli jatkuu vaikka porukkaa tippuisi matkalla pois.

Mitkä ovat hyviä tappeluita? Oon tapellut varmaan sata kertaa, mutta silti hyvät tappelut näyttää nollaa.

Kylläpäs oli taas asiaa..:D

Back
Ylös Bottom