Helsingin poliisin mukaan penis on saattanut käyttäytymisestään riippuen syyllistyä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaan tekoon tai yleisen järjestyksen häirintään. Poliisi ei kuitenkaan ollut paikalla seuraamassa tapahtumia, joten se ei osaa tarkemmin ottaa asiaan kantaa.
Vai sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko. Muistaako kukaan sitä tapausta, jossa joku naistaiteilija oli pykännyt jäätävän kokoisen vulvan, mutta se sitten on ilmeisesti ok. Parimetrinen sausage on tietysti täysin eri juttu.
Kikkeli on taidetta, jos sen tekijä on suorittanut korkeakoulututkinnon taiteiden tiedekunnassa. Naistaiteilija välttää sakon alemmalla korkeakoulutukinnolla, miehen täytyy olla vähintäänkin jatko-opiskelija.
Hei ihan oikeesti, kyllä jotkut tykkää vähän pulleemmistakin. Eikä toi jätkäkään sen näkönen ole että sillä kovin usein kävis flaksi.. Mun mielestä tossa ei nyt ainakaan mitään hauskaa ole.
Jotenkin tökkii nämä "hauskat" kuvat joissa on nyky-yhteiskunnan normien mukaan ruman/tyhmän/lihavan tai muuten väärän näköisiä ihmisiä. Luulen että siitä saa ihan riittävästi kärsiä ihan oikeassa elämässä ilman että vielä netissä porukalla haukutaan.
Ihan eri asia ovat sitten tuon parin sivun takaisen karvanaaman tyyppiset tapaukset jotka ovat itse vitsissä mukana. Kuvien perusteella vaikuttaisi hupaisalta kaverilta.