Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Just kun olin baarista kotiin tulossa kävelin punasia päin, poliisi sattuu vahingossa paikalle antaa jonkun vitun rikesakon. Siis ihan niinkun niillä ei ois perjantai yönä muutakii tekemistyä!! Ja sit toinen kun meinasin jäädä jonkun yli innokkaan mersukuskin alle jee!!

Hiukset meni ihan helvetilliseen takkuun :curs: En saa näitä kyl omin avuin selvitettyä. Voi *****

Krapula, liskojen yö takana ja illaksi töihin. Tämmöstä tää ku harvoin ottaa. Mutta hauskaa oli eilen työkavereitten kanssa ja hyviä valokuviakin sain. Aamu vaan oli vähäsen ankee ku joutui tuleen yksin kotio kebabbi kainalossa ja nukkuun yksin laskuhumalaa pois.

Vein ensimmäiset kamat toiseen kämppään. Vois kuulostaa kivalta, mutta kun tässä on kuitenkin kuusitoista vuotta oltu kimpassa niin ei tämä tavaroiden jakaminen mullesulle-tyyliin oikein inspiroi. Raskasta... Elämä on!

Aikaa ei ole ikinä tarpeeksi. Tuntuu että painan koko ajan ihan täysillä mutta en silti saa mitään aikaiseksi... Lopullinen muuttopäivä lähestyy, ollaan tehty tasan 2 muuttoreissua. Pitäisi hakea asumistukea, käydä tekemässä anniskelupassi, päättää mitä teen töiden suhteen, päättää haenko uudelleen Cambridgeen vai en... Ihan liikaa kaikkea :(

Lisäksi duunista on tullut tylsää, joka päivä siellä on ihan samanlainen eivätkä työkaveritkaan oikein enää innosta. Se on niin saatanan sisäsiittoinen mesta, kunnon lasten hiekkalaatikko missä keskenkasvuiset aikuiset leikkivät ja juoruilevat ja puukottavat toisiaan selkään minkä kerkeävät.

Mua kaduttaa etten päättänyt lähteä jo tänä syksynä Britteihin, nyt olisi just sellainen fiilis et tarvitsisi päästä pois. Maa polttaa jalkojen alla ja olen tosi, tosi levoton koko ajan. Ei yhtään kivaa :(

Onko oikeasti mitään niin tehokasta tapaa pilata ilta kuin se että joku porukasta alkaa kännipäissään riehumaan ja rähisemään? Joillekin se viina ei näköjään vaan sovi.

Aikaa ei ole ikinä tarpeeksi. Tuntuu että painan koko ajan ihan täysillä mutta en silti saa mitään aikaiseksi... Lopullinen muuttopäivä lähestyy, ollaan tehty tasan 2 muuttoreissua. Pitäisi hakea asumistukea, käydä tekemässä anniskelupassi, päättää mitä teen töiden suhteen, päättää haenko uudelleen Cambridgeen vai en... Ihan liikaa kaikkea :(

Lisäksi duunista on tullut tylsää, joka päivä siellä on ihan samanlainen eivätkä työkaveritkaan oikein enää innosta. Se on niin saatanan sisäsiittoinen mesta, kunnon lasten hiekkalaatikko missä keskenkasvuiset aikuiset leikkivät ja juoruilevat ja puukottavat toisiaan selkään minkä kerkeävät.

Mua kaduttaa etten päättänyt lähteä jo tänä syksynä Britteihin, nyt olisi just sellainen fiilis et tarvitsisi päästä pois. Maa polttaa jalkojen alla ja olen tosi, tosi levoton koko ajan. Ei yhtään kivaa :(

Kunhan vähän tuosta vanhenet niin tajuat ettei tästä harmaasta ole pakokeinoa ja asetut tyytyväisenä sille paikalle minkä yhteiskunta on sua varten suunnitellu :thumbs:. Tuossa iässä oli vielä niin paljon suunnitelmia ja monta rautaa tulessa

Vituttaa , ku tulee luuhattua baareissa nykyään vähän liikaakiin, olot seuraavana päivänä takyradiasta morkikkseen..tuleeko kellekkään samanlaisia fiiliksiä? Treenit kärsii helvetisti , ku takki tyhjä...parhaillaan 3kg maantai iltaan mennessä nesteitä takaisin..Naisen kanssa merkattiin kalenteriin,että nyt alko kuiva kausi!!:rock:

Vitun Inner rotor kit !

Kunhan vähän tuosta vanhenet niin tajuat ettei tästä harmaasta ole pakokeinoa ja asetut tyytyväisenä sille paikalle minkä yhteiskunta on sua varten suunnitellu :thumbs:. Tuossa iässä oli vielä niin paljon suunnitelmia ja monta rautaa tulessa

En varmasti asetu! Olen ihan liian ADHD sellaiseen :D Tosin se on sit varmaan loppuelämä sitä etten oikein tiedä miten päin olisi, missä päin olisi ja mitä tekisi.

^^Mikäs IRK:ssa vikana?

Paskat noi orkkis pultit.. Hakkaa käämit vauhtiksee ku irtoo pelkästä tärinästä. No Ongelma korjattu :)

Jokerissa yhtä vaille 7 oikein. VITTU! no onneksi tuli sentään jonku verran.

Unirytmi aivan vitullaan. Valvoin ke-to välisen yön ja menin torstaina nukkumaan 16 ja heräsin 18. Torstaina takas nukkumaan 24 ja herään perjantaina klo. 17. Valvon läpi yön ja herään launtai-iltana klo 22. Taas läpi yön ja nyt sunnuntaina heräsin klo 19. Jepjep. Päässä jyskyttää ihan helvetisti ja apteekkiin hakemaan särkylääkettä.

Tuntuu että säännöllisyyden ja aktiivisuuden puute on täysin pilannut kyvyn herätä oikeaan aikaan tai välittää herätyskellosta yleensä. Vaikka miten lupaan herätä, kun kello soi, heräänkin 6 tuntia myöhemmin ilman mitään muistikuvaa kellon soimisesta.

Vitun opiskelut ja saatanan tehtävät, joita tulee joka reiästä.
Auto paskana.
Seurustelusuhde kireällä, kuten myös nyt mun hermot.
Ei vaa tiedä mitä tehdä :curs:

Back
Ylös Bottom