Tuohan mulle faktaa tähän, että missä kohtaa islam suosittelee "väärä"uskoisten raiskaukset?? Ja toisekseen luuletko että nämä maahamuuttajat on kaikki todella uskovaisia ja elää koraanin sääntöjen mukaan? Paskanvitut. Yhtä vähän tämä mamu nuoriso harjoittaa omaa uskontoaan, kuin suomalaiset nuoret kristinuskoa. Ja jos maahanmuuttajista osa on mätiä ykslöitä ja sattuvat tekemään rötöksiä ja raiskauksia, niin tarkoittaako se sitä, että kaikki mamut pitäisi lähettää takaisin/ei päästää tänne ollenkaan?
En asu Ullanlinnassa, enkä Eirassa. Olen käynyt peruskoulun alueella, jossa vähintääkin on yhtä paljon mamuja kuin missä vaan Itä-Helsingissä. Ja ei kertaakaan ole tullut minkäänlaisia ongelmia kenenkään kanssa. Päinvastoin olen saanut muutaman hyvän kaverinkin.
Se on vaan Suomen mentaliteetti, että ollaan näin vitun suppilonäköisiä, masentuneita ja ujoja. Itsetunto suomalaisilla on todella huono ja aina vältetään kontaktia vieraan kanssa. Jo toinen suomalainen on suomalaiselle vieras, niin mitäpä sitten toisen maalainen suomalaiselle on?? Ollaan niin vitun sisäänpäin kääntyneitä eikä tunteita uskalleta näyttää, paitsi kännissä. Näin ei ole missään muussa maassa!! EI edes Ruotsissa. Ja tämä ei ole liioiteltua. Sen verran on maailmaa tullut kierreltyä, vaikka minkälaisissa porukoissa ja fudisjengein kanssa ym, ja aina on kantaväestö ollut todella mukavaa ja avuliasta tilanteessa kuin tilanteessa.
Oslossa olin nostamassa rahaa automaatilta ja mukana oli samasta joukkueesta pari mamu kaveria. Eräs norjalainen mummeli näki, että meillä oli ongelma eikä osattu oikein nostaa rahaa ( koska se oli joku outo yksityisen pankin automaatti jossa ei englannin kieltä saanut valittua yms...), niin hän kysymättä tuli auttamaan meitä. Ehdottipa jopa, että missä voisi syödä mukavan aamiaisen Oslon keskustassa. Tämä esimerkkinä vaan siitä, kuinka avoimempia muualla ollaan.