Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pikaruokaravintoladuuni on kyl helvettiä :D 13kk itte olin aikoinaa...
Tänää tuli kutsu kahteen pääsykokeeseen :) Huomenna olis merkonomi ja ylihuomenna lähihoitaja + lukio. Merkonomi-koulutusta kävin aikasemmin mut jätin kesken... No kuhan pääsis koulunpenkille :)

Ite olin tasan 2kk. :D

Ite olin tasan 2kk. :D

joo no noi ekat kuukaudet on kaikist kauheimmat ku joutuu tekee paskimmat hommat :D
Ekoina päivinä laitettii pesemää tuulikaapin ikkunoita... Radiosta soi " Mä ikkunoita putsailen " :D :D
Ihan sattumalta siis soi.. oli joku radioasema päällä.

Kohta alkaa koulu. Alkaa tämä loma jo riittämään. Muutenkin syksyllä laiffi on iisiä ja järjestelmällistä. Syksyä venaillessa.

Enää noin 4kk töitä ja sit vähän uusia tuulia elämään. Alkaa jo työt riittämään tässä puljussa. Syksykin on ihan jees! Vaihtelu virkistää... :)

1900e Vakuutusyhtiöltä. Autosta, josta ite maksoin 1000e pari vuotta sitten :)

Kiitos Ex-muijan ja kolarin:worship:

tuli käytyä koulun pääsykokeissa. meni hyvin ja erittäin luottavaisin mielin odotetaan tuloksia. Lähihoitaja + lukio

(666. viesti :rock:)

Back
Ylös Bottom