Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ostin uuden jääkaapin ja välillä jääkaappi särisee ärsyttävästi. Ohjekirjasessa sanottiin, että ääntely on normaalia, mutta onko särinä sitten sitä normaalia ääntelyä?
Munkin jääkaappi särisee ts. joku hylly resonoi välillä. Sitten käy hiukan tuuppaamassa niin lakkaa. Ärsyttävää varsinkin yöllä kun siihen herää. On tietty vaikea sanoa mikä sun jääkaapin tilanne on, mutta kokeile että hyllyt yms. osat on kunnolla kiinni ja jos ei lopu niin sitten en osaa enempää sanoa.

miten saa unirytmin? kun joutuu heräilee väliltä 7-9, ois kivaa herää pirteenä eikä hajoilla aamulla. jos saisi tasattua jotenkin et menis 10 nukkuu, helpsonia?

Mä syön melatoniinia, elimistön omaa ainetta. Sillä tasataan unirytmi jos on univaikeuksia. Reseptilääke.

Ns kotikonsti on juuri nämä säännölliset jutut, joilla opetetaan elimistö nukahtamaan, valojen himmennys, rauhallista musiikkia, hyvä kirja, kevyt iltapala jne.

Olen ajatellut ostaa paininuken. Kannattaako ostaa heti se "realistisen" painoinen, eli noin 70 kiloinen vaiko hieman keveämpi dummy? Itse haluaisin ostaa sen 70 kiloisen, mutta kokeneemmilta kysyisin vielä mielipidettä.

Tietääkös kukaan sellaista "sambarenkutusta", jossa lauletaan ja soitetaan sellaista perinteistä brasilialaista sambakappaletta, mutta siihen on ujutettu discorytmejä mukaan? Olen kuullut kappaleen ekaa kertaa joitakin vuosia aiemmin.

Enkä tosiaan osaa kuvailla kappaletta tämän enempää, hyräillä osaisin.

Okei. Nyt tarvii mies apua mäessä. Mikä jakso The outer limits sarjassa?

Eli jaksossa pariskunta harkitsee tulevalle lapselleen geneettistä muuntamista, jossa on pieni riski olemassa, että lapsi muuttuu mellastavaksi hirviöksi. Naapurin perheellä on lapsi, joka on saanut tätä geneettistä hoitoa, mutta paljastuu hirviöksi jossain vaiheessa. Ehkä kuumottavin asia mitä oon nähny..

Okei. Nyt tarvii mies apua mäessä. Mikä jakso The outer limits sarjassa?

Eli jaksossa pariskunta harkitsee tulevalle lapselleen geneettistä muuntamista, jossa on pieni riski olemassa, että lapsi muuttuu mellastavaksi hirviöksi. Naapurin perheellä on lapsi, joka on saanut tätä geneettistä hoitoa, mutta paljastuu hirviöksi jossain vaiheessa. Ehkä kuumottavin asia mitä oon nähny..
Unnatural selection

On kyllä ihan helmi jakso! Muutenkin tuo koko sarja oli ihan timanttinen. :thumbs:

"Sambarenkutuksesta" tulee mieleen villinä veikkauksena Bellinin Samba de Janeiro.

Tuota ketjuakin voisi kokeilla.

Ei oo toi. Se mun tarkoittama on ehkä enemmän perinteisen kuuloinen kuin toi. Siinä kertosäkeessä hoilataan mun mielestä ikäänkuin o-kirjainta hoilaten eri korkeuseroissa ja sit loppuun samaa kirjainta "o-o-o" (töks-töks-töks -tyyliin).

Ihan ittänikin hävettää tää kyssäri :D

Muoks: Eli vielä tarkennuksena... Muistaisin, että kertosäe on nimenomaan otettu jostain perinteisemmästä sambakappaleesta ja sit siinä on mukana sitä discoa.

Aivan naurettava kysymys, mutta mites noi torrentit oikeen skulaa?
Lataa esim. uTorrent. Sitten vaan klikkaat nettisivulla olevaa .torrent -tiedoston linkkiä. Sen jälkeen pitäisi alkaa latautumaan. Toivottavasti joku laittaa privalla osoitteen, jos ei täällä saa kehoittaa laittomaan toimintaan :rolleyes:

edit. tooosi hidas :D

Tietääkös kukaan sellaista "sambarenkutusta", jossa lauletaan ja soitetaan sellaista perinteistä brasilialaista sambakappaletta, mutta siihen on ujutettu discorytmejä mukaan? Olen kuullut kappaleen ekaa kertaa joitakin vuosia aiemmin.

Enkä tosiaan osaa kuvailla kappaletta tämän enempää, hyräillä osaisin.
"Sambarenkutuksesta" tulee mieleen villinä veikkauksena Bellinin Samba de Janeiro.

Tuota ketjuakin voisi kokeilla.

Ei oo toi. Se mun tarkoittama on ehkä enemmän perinteisen kuuloinen kuin toi. Siinä kertosäkeessä hoilataan mun mielestä ikäänkuin o-kirjainta hoilaten eri korkeuseroissa ja sit loppuun samaa kirjainta "o-o-o" (töks-töks-töks -tyyliin).

Ihan ittänikin hävettää tää kyssäri :D

Muoks: Eli vielä tarkennuksena... Muistaisin, että kertosäe on nimenomaan otettu jostain perinteisemmästä sambakappaleesta ja sit siinä on mukana sitä discoa.

Löytyi vihdoin yhden ystävällisen ihmisen avustuksella. Se on tää: http://www.youtube.com/watch?v=O3J0aLcozvY

Se o-kohta alkaa 00:53 -->

Mun ohjelma on muotoa Microsoft word-asiakirja (.doc), niin miten saisin sen muutettua siten, että saisin sen ohjelman linkitettyä tänne?

Mun ohjelma on muotoa Microsoft word-asiakirja (.doc), niin miten saisin sen muutettua siten, että saisin sen ohjelman linkitettyä tänne?

Mitäköhän nyt tarkoitat? treeniohjelma doc:ina ja haluat sen linkittää foorumille? Haluat sen kuvaksi vai pdf-tiedostoksi?

Back
Ylös Bottom