Seinäjoen alueen pakkislaiset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moro, tehdäänpä threadii, jotka on Seinäjoelta tai lähettyviltä :). Itse Alajärveltä ja siellä tulee reenailtua. Ens vuonna kuitenkin muutto pakosti Seinäjoelle, mikä siellä olisi hyvä sali? :D

Yksi lisää listaan.
Virroilla asun, mutta opiskeluiden puitteissa joudun räätymään tälläkin paikkakunnalla.
Käynyt aikaisemmin koulun salilla ja tuli kortti hommattua Finbodylle. Ihan hyvä mesta.

Jos pääsee käymään ns. työttömien aikaan eli aamupäivästä, eikä välitä hifistelystä tai ei halua naimisiin minkään puljun kanssa, niin voin suositella Seinäjoen uimahallin salia. Löytyy 3 penkkiä, ylätaljaa, alataljaa, kolmet kyykkytelineet, 3 maastavetopaikkaa, kohtuullisesti käsipainoja aina 50kg saakka yms. Hinta 2e kerta.

Finbadi tai gym maxium (onko vielä olemassa?).

Onhan tuo, aion ite ostaa tuonne kuukausikortin tällä viikolla, ku Nurmohalli on kuukauden kiinni.

Entisen Lehtisen kans samas rakennukses, eikö? Korjatkaa, jos puhun eri paikasta.

itse nykyään seinäjokinen, tässä olis sali hakusessa, ilmeisesti uimahallin sali olis edullisin vaihtoehto? ku mitä tässä tutkiskellu niin aika sikahintoja on useimmilla saleilla, tyliin 10e/krt ja salit on vielä neitisaleja. onko sjoella muita paikkoja joissa ei tartte mennä "naimisiin" salin kanssa ja on suht edullista eikä ole spinningjumppaajille tarkoitettu?

Seinäjoen uimahallin punttis a.k.a räkälä on 2e/krt ja on halvin mutta ei kovin hyvä, ei omaa lihaskohtaisia laitteita..

MAXIUM gym lehtisen yläkerrassa on hyvä sali, mielestäni liian pieni suhteessa siihen paljonko siellä käy porukkaa :/

Itse käyn pulssissa joka sijaitsee Käyttö-auton takana ja olen erittäin tyytyväinen saliin.. kaikki tarvittavat laitteet löytyy ja tilaa on.. Pulssista löytyy säbäkaukalo jos haluaa verrytellä siinä mutta useinmiten siellä pelaa jonkun firman työntekijät keskenään.. Paljon ohjattuja tunteja löytyy.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Finnbody:lla tulee ite treenailtua. Maximumilla kävin muutaman kerran mutta vitutti kun oli niin ahdasta. Muita paikkoja ei ole tullut testattuakaan

Ite käyn ilmajoella.täälä on hinta/laatusuhteeltaan ehkä yks suomen parhaimmista saleista vuosikortti opiskelijat 70€/vuosi ja aikuinen 100€. Ilmajoki-halli on paikan nimi, kannattaa käydä kokeilees jos aikaa löytyy.

Seinäjokinen olen, ja maxilla olen käynyt päälle 1,5 vuotta. Sitä ennen Pulssissa ja Sun gymillä. Pulssi oli ihan ok, mutta jotenkin vaan viihdyn paremmin maxilla.

Kaveri puhui puolisen vuotta sitte, että täälä olis joku "isojen poikien sali". Pitää kysäistä, että mikä, missä ja paljonko?

"Isoja poikia" ainakin treenaa Finnbodyllä. Siellä on tilavahko voimailupuoli, jossa pari penkkipaikkaa, power rack ja pari kyykkypaikkaa sellaisilla säädettävillä telineillä lisäksi. Nämä siis erikseen muusta tilavasta salista. Kovin kyykky jonka siellä näin oli 2x 270kg.

Finnbodyssä on se hyvä puoli että salin puolella on useimmiten aika väljää ja juurikin tuolla voimailupuolella saa olla tosi rauhassa jumpalla; ellei sitten "isot pojat" treenaa. Rahaa tosin palaa, mutta mitä varten sitä töissä oikein käy?:D

Isojen poikien salilla varmaan tarkoitetaan "punttiklubia" joka on vähä inside-paikka teollisuusalueen kupeessa, varmaan hyvät vehkeet ja sopivasti porukkaa, mutta vaati hieman kontakteja.

Pulssissa treenailin sen 1,5v about, mutta väki lisääntyi, kuukausihinnat nousi neljästäkympistä seittemäänkymppiin eikä ollut mitään opiskelijaetua tai mitään "kanta-asiakas" juttuja. Kuitenkin olin ensimmäisiä asiakkaita, joita siinä puljussa kävi. Ruuhka-aikana liian vähä laitteita ja rautaa salin voimailupuolella. Eli hieman jäänyt paska maku Pulssista suuhun...

Isojen poikien salilla varmaan tarkoitetaan "punttiklubia" joka on vähä inside-paikka teollisuusalueen kupeessa, varmaan hyvät vehkeet ja sopivasti porukkaa, mutta vaati hieman kontakteja.

Pulssissa treenailin sen 1,5v about, mutta väki lisääntyi, kuukausihinnat nousi neljästäkympistä seittemäänkymppiin eikä ollut mitään opiskelijaetua tai mitään "kanta-asiakas" juttuja. Kuitenkin olin ensimmäisiä asiakkaita, joita siinä puljussa kävi. Ruuhka-aikana liian vähä laitteita ja rautaa salin voimailupuolella. Eli hieman jäänyt paska maku Pulssista suuhun...

Onko Pulssissa nykyään nuon älyttömän kallista?? Ite kans kävin siellä silloin kun hinta oli 40€/kk.

Onko Pulssissa nykyään nuon älyttömän kallista?? Ite kans kävin siellä silloin kun hinta oli 40€/kk.

1kk 60e / 3kk 165e ja vuosihintaa en muista.. jos ostaa vuoden pituisen salikortin sinusta tulee "kanta-asiakas" jolloin voi mm. teettää saliohjelman ilmatteeksi, muuten saliohjelman teettäminen sen 50e.. :curs: aika kallista.. iMO tuonverran voi maksaakki hyvästä salista! :D

1kk 60e / 3kk 165e ja vuosihintaa en muista.. jos ostaa vuoden pituisen salikortin sinusta tulee "kanta-asiakas" jolloin voi mm. teettää saliohjelman ilmatteeksi, muuten saliohjelman teettäminen sen 50e.. :curs: aika kallista.. iMO tuonverran voi maksaakki hyvästä salista! :D

Katsoin nettisivuilta, eikä se hinta vuosisopimuksella ollut ollenkaan paha salin tasoon nähden. Itse maksan maxilla vuosisopparilla 38€/kk ja sillä salilla ei edes ole ohjattuja tunteja, ja tilaakin paljon vähemmän. Maxilla silti pysyn, koska ei tulisi kumminkaan käytyä tunneilla, enkä halua sitä ylimääräistä hälinää ympärilleni, mitä Pulssissa kyllä piisasi (juurikin sen tuntitarjonnan ja salibandykentän vuoksi).

Noilla valmiilla saliohjelmilla ei kyllä tee yhtään mitään, itellä joskus oli jonkun ohjaajan tekemä ohjelma ja en tykännyt siitä yhtään. Ite olen aina modaillut ohjelmani juuri oman makuni, oman jaksamiseni, ja tavoitteideni mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom