Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hirveä krapula :urjo: Biroo lopetti leikin kesken kaiken, ja lähti Kukonhiekasta sulkemisen jälkeen mökille nukkumaan, kun me muut suunnistettiin Seurahuoneelle. Spottasin siellä salkkari Ossin, Rikun ja Kasperin. Vittu että Riku on ylimielinen jätkä, huhhuh. Noussu hieman rooli hattuun.
Eli loukkaannuit kun se ei jaksanut kuunnella kännistä lässytystä?

Ei, kun en sille muistaakseni mitään kummempia edes sanonut.
Ok.

Itse vaan olen töissä huomannut, että kun ihmiset tulevat yöaikaan kertomaan nerokkaita oivalluksiaan ja ovat muutenkin mielestään todella fiksuja ja filmaattisia (not), he tuppaavat loukkaantumaan kun eivät saakaan odottamaansa ihailua osakseen.

Tuli vedettyä normaalisti taas 2 päivää. Lauantai aamusta aamuun ja känniki oli kyl sitä tasoo, mutta kovat rantabileet oli !:kippis1: Darraakaan ei oo ainakaan vielä tullu..

Kyllä tuo litran stuba oli pakko-ostos tässä vaiheessa, kun nätit tytöt pakottivat sen ostamaan seuraksi. Ilmeisesti puku päällä dataileva ukko on jotenkin uusi ilmestys baarikansalle.

Juon siideriä ja olen mukavassa sunnuntaihiprakassa, koska sain tänään tietää olevani sekä L:n että 40 IB-pisteen ylioppilas ;) Olen nörtti, mutta ylpeä siitä. Ja kohta humalassa.

aattelin vähä juoda dry vodkaa tässä :kippis1: nyt kysymys arvon pakkislaiset, kaapistani löytyy passoa, mutta se on avattu joskus viime vuoden puolella ja säilytetty pimeässä. Varmaan menee ihan ääntä kohti hyvin..? Ei kuitenkaan ole maitotuote.. sokeria siinä ainakin on. Ei sitä tiedä vaikka tänää lähtis pyörähtämään vaikka kalliossa parilla :dance2:

Ihan pakkiksen deekuille tiedoksi seuraava erään miehen keksimä melkein täydellinen "kemiallinen" kaava.
Näin saat tietoon jokaisen pullon sisältämän ravintola-annosten määrän.

Vastaa kahteen seuraavaan kysymykseen.

1. Kuinka monta kertaa kyseinen pullo menee 1,5litraan.
2. Jaa alkoholiprosentti saadulla tuloksella.

Esim. 1: Koskis-pullo 0,5l 32%.
1. 3x
2. 32/3=10,67

Esim. 2: Punaviini 0,7l 12%.
1. Noin 2x
2. 12/2=6. Eli pikkaisen reilu kuusi pulloa.

Nauttikaa... kohtuudella. Näin itse teen.

Eilen oli tarjolla mahtavaa seuraa, hyvää ruokaa ja tietysti alkoholia. Oli hauskaa, mutta nyt jyskyttää hiukan päässä.

Taidan pitää taukoa juomisesta, voisin olla vaikka kuskina muutaman viikon.

Aijaijaijaijjjaaaa. Tänää vast 14 annost menny. Nähää sit torstaina tammerfesteil!

Viimoiset kaksi kuukautta ollut viikonloppuisin ANKARAA tykistystä, aina perjantaista sunnuntai-iltaan asti. Nyt loppu..

tai sitten ei...

Tärisyttää vaikka eilen enään mitään juonukkaan. Nyt pari selvää viikonloppua suosiolla, niin kännissä ollu ja niin perkeleenmoisen morkkiksen hankkinu että hui saatana...

Mitäs se Japkomon on onnistunut saavuttamaan?

Itsekin tekisi mieli pitää taukoa, mutta lupautunut menemään johonkin isoihin mökkikemuihin ensi viikonloppuna. Ei siellä selvänä kestä, mutta toisaalta vieläkin painaa viikonloppu päälle ja nyt on keskiviikko!

Mitäs se Japkomon on onnistunut saavuttamaan?

Itsekin tekisi mieli pitää taukoa, mutta lupautunut menemään johonkin isoihin mökkikemuihin ensi viikonloppuna. Ei siellä selvänä kestä, mutta toisaalta vieläkin painaa viikonloppu päälle ja nyt on keskiviikko!

Kävin venäjällä ja join 4 päivää vodkaa ja pöljyilin kännissä. Rankka reissu:kippis1:

Back
Ylös Bottom