🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Hitto jengi valittaa ties miten paljon vaikka ketjun nimi on silloin jo alun perinkin ollut vapaaottelu-UUTISIA. Eli uutisissa kerrotaan yleensä mahdollisimman nopeasti tuoreet tiedot?

Tämähän alkaa näyttää siltä, että vuosisadan suurin superottelu on entisten showpaini pellejen kohtaaminen Lashely-Lesnar :D

pyydän nöyrästi anteeksi, en ees yöllä väsyneenä tajunnut kuinka helposti jengi spoilautuu aamusella tuon takia, menee kesäväsymyksen piikkiin, ei tule toistumaan, ja yritän vielä piristää, en sentään spoilannu muita matseja.. :P

Ihme ininää taas jengiltä, jos muutama tunti eventin jälkeen menee katsomaan ketjua jonka otsikko on: "Vapaaottelu-uutisia (väärällään spoilereita) " niin ansaitseekin tulla spoilatuksi. Ja muutenkin järkeä saa varmaan käyttää, jos eventillä ei ole omaa ketjua, niin on varmaan aika todennäköistä että täällä on spoilereita.

Ihme ininää taas jengiltä, jos muutama tunti eventin jälkeen menee katsomaan ketjua jonka otsikko on: "Vapaaottelu-uutisia (väärällään spoilereita) " niin ansaitseekin tulla spoilatuksi. Ja muutenkin järkeä saa varmaan käyttää, jos eventillä ei ole omaa ketjua, niin on varmaan aika todennäköistä että täällä on spoilereita.
Sit taas toisaalta tätä thredii on aina käytetty kyllä joo vapariuutisiin, muttei tulosthreadina. Tää (väärällään spoilereita) on tullu otsikkoon jälkeenpäin muutenkin, koska kyllä, täällä on spoilereita vanhoista eventeistä. Ekaa kertaa löydettiin pari tuntia vanha spoilaus... Ja vielä, kun on kuitenkin olemassa ne spoileritagit ni kai siitä nyt jo voi sanoa perkele. Ei mitään Japi jo pyyskin kauniisti anteeksi eikä enää kynsi ku nää teidän vastaukset.

Tom Atencio nosti kyllä osakkeitaan mun kirjoissa. Kaveri tuli otteluun hyvässä kondiksessa ja puski päälle vaikka ekassa erässä näyttikin siltä, että noutaja tulee. Muutama hieno takedown ja tekniikat kunnossa, paitsi ku yritti kiivetä selkään ja laittaa koukkuja ni oli vähä kömpelönnäköstä. Mulla meni kyllä tän eventin osalta träkkerin betsit ihan puskiin. Ei mahda. Myös Pedro Rizzo sai aika ikävännäköstä osumaa Yveliltä.

Näin.

Eiks ottelutulokset ole enää vapaaottelu-uutisia? Varsinkin ku tuosta Ultimate Chaos-tapahtumasta ei ole omaa ketjua, niin mielestäni sen tapahtuman tulokset voi kirjoittaa tänne.

Näin jatkoa ajatellen, mikä on "sopiva" aika tulosten julkistamiseen, kerta Japia kritisoitiin liian nopeasta palvelusta. Milloin ottelu on "vanha" ja siitä saa kirjoittaa ilman spoilertageja? Mielestäni ketjuun, jonka nimessä lukee "väärälläään spoilereita" voi kirjoittaa tulokset vaikka reaaliajassa. Kyllä maalaisjärjen pitäisi kertoa, ettei sitä lueta jos ei halua tulla spoilatuksi. Vai olenko ainoa?

Itse tapahtumaan:

Muistelin huhua, että Yvel vs. Rizzo -matsin voittaja olisi saanut mahdollisuuden otella Afflictionissa, ettei jopa itse Fedoria vastaan... Muistaako kukaan samaa?

Oliskohan se Paul "Headhunter" Buentelloa vastaan ollu toi juttu...en oo varma. Nojoo ihan oot Lortsu oikeessa tosta. Se vaan yllätti, koska aiemmin tänne ei ole tullu heti tuloksia. Ehkä se sitten oli oma kämmi, pidetään jatkossa mielessä. Toisaalta noi tagit ei vie elämästä hirveesti aikaa laittaa...

pyydän nöyrästi anteeksi, en ees yöllä väsyneenä tajunnut kuinka helposti jengi spoilautuu aamusella tuon takia, menee kesäväsymyksen piikkiin, ei tule toistumaan, ja yritän vielä piristää, en sentään spoilannu muita matseja.. :P
Eipä mitään,ei onneksi ollu tuon tärkeämpi matsi kyseessä...:)

Nyt on kyllä pakko sanoa että oma mokahan se on jos lukee spoileri ketjua ennen ku on nähny matseja. En mä mee sherdogiinkaan jos en halua spoilata juttuja, eikä niillä ole edes mitään spoileri varotuksia... Varmaan muistaa jatkossa sitten.

Muistelin huhua, että Yvel vs. Rizzo -matsin voittaja olisi saanut mahdollisuuden otella Afflictionissa, ettei jopa itse Fedoria vastaan... Muistaako kukaan samaa?
Buentelloa vastaan koska Sylvian piti sitä vastaan ottaa alunperin, mutta se vedettiin kortista veke joten sen tilalle tarvitaan mies.

itseä ihmetyttää se että mikä siinä niin vaikeaa on pistää niitä spoilet tageja on pistää? okei lukee tuossa otsakkeessa että spoilereita riittää mutta ei se niin kamalasti vaivaa lisää ne sinne klikata.. on kuitenkin monia ihmisiä kellä ei riitä aika kahlata mma sivustoja läpi lukien uusimpia juoruja/vahvistettuja uutisia vaan haluaa ne lukea suht helpolla esim täältä..
nuo tulokset tulee joka tapauksessa tapahtumien spoileri ketjuihin niin miksei niitä voisi tänne esim tagata? Sama se mulle itselleni mutta moni tuosta on tänne tuntunut aiemminkin kiroavan..
tai yksi ratkaisu olisi tehdä erillinen uutis-ketju soppareista, tulevista matseista jne..toinen ketju sit erikseen tuloksille... näin vältyttäisi tältä ikuiselta "vittu pilasit mun vuoden odotuksen" - avautumiselta eikö :D

No mutta kun ei ole tuohon tapahtumaan omaa topicia. Ja mitä nyt sitten lukemaan jostaan soppareista sun muista jos ei ole imuttanu jo eventtiä. Mulla ei tulis edes mieleen lukea forumeita tai sivustoja josta voi spoilata jonkun eventin mitä en oo kattonu jos se kiinnostaa niin paljon etten halua spoilata sitä.

Mikään ei tunnu kelpaavan. Kuka aasi lukee uutisketjua (johon on oikein lisätty spoiler -varoitus) jos ei halua spoilaantua? Huh huh mitä sepustuksia "täältä on niin helppoa lukea uutiset" Ihan yhtä lailla spoilaannut Sherdogin/minkä tahansa mma-saitin etusivulta jos menet uutisia lukemaan juuri eventin jälkeen.

Osa valittajista ei varmaan edes tiennyt, että Lashley ja Sapp otti matsia ja sitten luetaan spoilerketjuja. Loppu on historiaa.

Mikään ei tunnu kelpaavan. Kuka aasi lukee uutisketjua (johon on oikein lisätty spoiler -varoitus) jos ei halua spoilaantua? Huh huh mitä sepustuksia "täältä on niin helppoa lukea uutiset" Ihan yhtä lailla spoilaannut Sherdogin/minkä tahansa mma-saitin etusivulta jos menet uutisia lukemaan juuri eventin jälkeen.

Osa valittajista ei varmaan edes tiennyt, että Lashley ja Sapp otti matsia ja sitten luetaan spoilerketjuja. Loppu on historiaa.

Moi T-mu,

en tiedä mistä johtuu, mutta ainakin mulla oli tästä "vapaaottelu-uutisia" ihan erilainen kuva aiemmin. En tosiaan siis odottanut tässä ketjussa spoilattavan muutaman tunnin vanhoja otteluita, mutta olin näköjään väärässä. Ilmeisesti ketjun tarkoituksen olen käsittänyt ihan väärin, ei siinä mitään.

Aiemmin jotenkin luin tätä thrediä vilpittömästi ja viattomasti, ja aina uutiset tuntuivat olevan un-spoilereita, mutta näköjään olen tajunnut jotain väärin, ja jatkossa pysynkin sitten hyvin visusti tästä ketjusta erossa. Ilmeisesti tähän ketjuun voi sitten myös jatkossa pitää esim. UFC-matsien statusta ihan ajan tasalla, eikö? Periaatteessahan enää ei siis tarvita erillisiä ketjuja tietyistä turnajaisista, sehän on tosiaan kaistan säästöä - hitto kun en aiemmin ole tätä tajunnut.

PS. Lashley vs Sapp -matsin katoin kyllä ihan reaaliajassa, saakeli kun väsytti herätä siihen aikaan.

Samaan vipuun menin ku komisario. Mun mielestä täällä on aiemmin ollut jotain vanhoja spoilereita kyllä, mutta pääasiassa kumminkin muita uutisia kuin tuloksia.

Itsekkin olen joskus vahingossa spoilannut väärään paikkaan. Sattuuhan noita ja paras olisi jos yritetään olla spoilaamatta tänne alle 24h vanhoja juttuja ;)

Back
Ylös Bottom