Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neuvo, jota ei kukaan kuitenkaan koskaan usko, tulee ihan turhaan. Osta niin kallista kamaa kuin perse kestää, mitä paremmat vehkeet, sen pidempään ne kestää ja sitä parempaa optiikkaa saa. Näissä vekottimissa katto on aika matalalla mitä hintaan tulee jos ei mennä noihin isoihin studiokameroihin.
Kukaan neuvoa pyytävä ei sitä usko ennen kuin itse on ostellut ne halpikset useampaan kertaan ja sitten todennut ihan itse että jahans oliskin kannattanut ehkä heti alussa sijoittaa kunnolla vehkeisiin.Juuri näin, itse saman homman käynyt läpi. Kyllä siinä ilman tuuria fyrkkaa katoaa välistä kun kamoja alkaa vaihtamaan.Heh. Itse kitaraa soittelen ja kotistudiota pyörittelen. Ihan samat neuvot toimii myös näköjään kuvauksen kanssaKukaan neuvoa pyytävä ei sitä usko ennen kuin itse on ostellut ne halpikset useampaan kertaan ja sitten todennut ihan itse että jahans oliskin kannattanut ehkä heti alussa sijoittaa kunnolla vehkeisiin.
En kuvaa suurilla aukoilla, vaan järjestäen päälle 10 aukko ja hyvin hyvin usein todella pitä syväterävyys. Autojen kuvaaminen ei ole koivinkaan lähellä muotokuvia. Auto ei liiku, siinä muuttuu mahdollisten tekniikkojen käyttäminen kovasti. Ja jos taas auto kuvataan liikkeessä, niin sitten taas mennään ihan eri suuntaan tekniikan osalta.Olisit Mike varmaan myös loistava autokuvaaja. Siis hommahan pelaisi samalla lailla kuin ihmiskuvissa periaatteessa. Paitsi syväterävyysaluetta voisi varmaan autokuvissa kasvattaa. Kuvaat varmaan ihmiskuvat "yleisesti" aika suurilla aukoilla?
Mutta heitä jokin hyvä Canonin runko jonka sä hankkisit autokuvaamiseen? Olisko täydenkoon kennon omaava runko mielestäsi kovasana?
Haulla pitäis löytyä.Muistatko kun joskus 2004(?) tai jotain joku jannu teki hienoja pakkotoisto aiheisia näytön taustakuvia? Ei sulla sattuis olemaan jossain jemmassa niitä? Laittaisin duunin koneelle
En kuvaa suurilla aukoilla, vaan järjestäen päälle 10 aukko ja hyvin hyvin usein todella pitä syväterävyys. Autojen kuvaaminen ei ole koivinkaan lähellä muotokuvia. Auto ei liiku, siinä muuttuu mahdollisten tekniikkojen käyttäminen kovasti. Ja jos taas auto kuvataan liikkeessä, niin sitten taas mennään ihan eri suuntaan tekniikan osalta.
Ilman täyttä kennoa en enää kuvaisi.
En ole, kohtahan tässä on vuosi aikaa viime kerrasta.Ootko mike viime aikoina pistäytynyt salilla ihan treenaamassa? ois kiva kuulla miten se rauta liikkuu vuosien kovan treenin jälkeen.