Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emt. Mun mielestä kaikki, mikä on tehty kalasta, maistuu aika paskalta. Mutta tosta kalaöljystä ei tosiaan taida tykätä edes hc-kaladiggarit?edit: Mut onhan kalaöljyssäkin 9kcal/g! Miks se sit maistuu niin pahalta?
Yeah ja São Paolon suunta näkyy olevan 11.. Eli pitääkö mun nyt näppäillä +5511 alkuun?Guuglettamalla löytyy helposti eli +55 on brasilian suunta
Miten saa youtubeen videon laitettua joka on omalla koneella?
saako julkisella alueella (kunnan puisto yms) grillailla pallogrillillä? lasketaanko avotuleksi?
Saaha niis grillailla noil kertakäyttö grilleilläki?? ni luulis et pallogrilliki nyt
menis :D
Yeah ja São Paolon suunta näkyy olevan 11.. Eli pitääkö mun nyt näppäillä +5511 alkuun?
Mene ja tiedäOnhan ne.Onko R-kioskit tänään auki?
Onhan ne.
Sitä määki mietin mutta näin se näky menevän perille.. eli +5511 alkuunMut jos oikeen ajattelee niin ethän sä suomessakaan paina +35802 kun olet jo täällä vaan 02?? Jos siis turkuun soitatMene ja tiedä
Edit. Mä taidan olla väsyny eli juu laitat niin

Kun tässä taitaakin koulu venähtää sen verran pitkälle, niin miten saan intistä lykkäystä?
Ja en tarvitsisi kuin puolivuotta, saako niin vähää lykättyä?