Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaa täällä vai.. niinku mitä settiä? ;)
Perseeseen, perseeseen, perseeseen, perseeeeseee-een!
Sieg hail!

ihan kuitti ja niin vitun kuuma.
Just sitä settiä! No ei vaan. Ei me sellaseen voitais lähteä..:pano:
Pitkästä aikaa Yötredissä, tässähän ihan herkistyy. Oletteko muuten maistaneet broileripyöryköitä ja Valion Vanilla mansikka jogurttia samaan aikaan? Ihan mieletön orgastinen kokemus!
Tulithan sä sieltä! Orgasmikokemustesi kanssa olet aivan valloittava ilmestys..

Mä en kyllä ymmärrä tuota flashiä välillä. Just testasin tuota Basson Onslaughtia niin sen ruudun ku täyttää tykeillä niin alkaa jumalaton pätkiminen. Miten sen pystyy estämään? Tuppaa joka paikassa olemaan flasheissa sama ongelma kun ruudulla pyörii miljoona asiaa samaan aikaan.

Noniin, enää noin 12 tuntia valvottavana. Mikäs tässä kahvia juodessa... Välillä pari toistoa suorinjaloin maastavetoa käsipainolla väliin niin pysyy veri takareisissä niin ei jouda miettimään väsymystä :D

Kohta vois käydä vähän ulkoilemassa ja katsomassa kun aurinko nousee, pilvetön taivas :)

Vinetto ko on tylsää! Unille vois mennä vaan ku ei tuu uni. Kaveritki hylkäs kun yritin ehdottaa et kuin ois leffa tänään, vastaukseksi sain että eeeei ku mä haluun nyt vaan rentoutuu tänä iltana. Anteeks, kun mä just siks aattelin et oi sen leffan kattonu että voi rentoutua... mut suit yourself ihan miten vuan, minä jatkan tylsistymistä :D

Vajaa puolitoista tuntia vielä töitä jäljellä ennen kuin pääsee nukkumaan. Ei vaan meinaa millään pysyä simmut auki. Asiaa ei edes helpota auringonnousu, joka jää tuonne talojen taakse. :zzzz:

Tunti vielä kituutetaan ja sitten unille. On se jännää..

Terve ja öitä. Joutuu menee nukkuun ku pitää herätä (aina) viideltä töihin.:itku:

Moro yö eläimille :) No mike sano kumpaa kannatat merkiltä Canonii vai Nikonii? olen tos kämä kameroil harrastellu kuvausta ni nyt tekis mieli parempaa kameraa. Kukut tääl kumminskin :D

Back
Ylös Bottom