Seuraava matkakohteenne?

Hitto tulipas höyrähdettyä taas. Nyt ois suunnitelmissa pari viikkoa välimerellä Italia, Monaco, Ranska, (Nizza + maaseutu), ehkä Espanja myös. Tonne keväällä. Loppukesästä sitten kuukaudeks joko Australiaan tai Floridaan, pitäisi miettiä kumpi parempi. (Queensland vs. Orlando olisivat alueet lähinnä, toki paljon muutakin) Ja sen jälkeen sitten jompaankumpaan taas kuukaudeks kumpi jää jäljelle. Eiköhän tuossa taas ole hetkeks reissaamista :hyper: Tietty kesän aikana viikonloppureissuja Praha, Pariisi jne tuohon päälle.

Ei malta odotella!

Tulipa vielä buukattua laivamatka Suomeen tohon väliin, eli kesäkuulle. Takaisin ajellaan sitten autolla Viro, Latvia, Liettua, Puola ja Tsekki (Kalingradiin (venäjälle) ei kehtaa sentäs mennä...) ja pällistellään vanhoja kaupunkeja oikein urakalla.

Tossahan tulee ihan kivasti uusia maita tänä vuonna kierreltyä. Yksi parin viikon lämpimänreissu vois olla paikallaan vielä aivan loppuvuodesta. Kauheesti kiinnostas mennä Ukrainaan joskus, mutta eukko ei ole oikein halukas moiseen trippiin. Lähtisköhän toi Neukku mukaan tulkiks? :kippis1:

Koska oot Huppe tonne välimerelle menossa? Mun pitäis heinäkuun alussa mennä Ranskan Rivieralle jotta jos oot silloin sielläpäin niin mennään bisselle! Tiedän pari hyvää paikkaa..

Tämä ei ole tuleva matka, vaan juuri tulin toissapäivänä matkalta Portugalista. Kolmatta kertaa olin siellä. Aiemmin olen ollut kesällä, jolloin siellä ollut tosi kuuma. Nyt oli ihana olla näin keväällä, kun siellä oli vain max 25 lämmintä ja ilma ihanan raikas. Kesällä ilma on tosi kuivakas. Suosittelen maata näin keväällä. Kannattaa vuokrata auto ja reissata paikasta toiseen ja olla pari päivää per paikka. Näin näkee maata paljon. Siisti maa, ei roskia juuri missään. Ruoka ja juoma edullista ja paljon nähtävää.

Syyskuun vika viikko olis tarkoitus viettää joko Barcelonassa tai Ateenassa. Vielä ei ole vaaka kallistunut kummankaan puolelle erityisesti. Kummassakohan mukavampi ilmasto tuolloin..?

Syyskuun vika viikko olis tarkoitus viettää joko Barcelonassa tai Ateenassa. Vielä ei ole vaaka kallistunut kummankaan puolelle erityisesti. Kummassakohan mukavampi ilmasto tuolloin..?

Olin itse viime vuonna kesäkuun alussa reilu viikon Barcelonassa ja sen perusteella suosittelen Ateenaa. Vesi oli kylmää vielä ja päivisin noin 23c lämminta. Tämä lämpötila sopi hyvin kiertelyyn, mutta ei siellä liian kuuma ollut:D

Kyllä mä antaisin ääneni 100-0 Barcelonalle ilmaston suhteen. Kreikassa saattaa vielä syyskuun lopussakin olla äärettömän kuuma, ja Ateena on tunnetusti Euroopan ilmansaasteisimpia kaupunkeja. Lisäksi Kreikassahan on nyt monena vuonna ollut isoja metsäpaloja elo-syykuussa. Ellei aivan superhuono tsägä käy, Barcelonassa pitäis tohon aikaan olla vielä hyvät lomasäät (+20 -25 c) ja merivesikin on lämmintä jos biitsillä viihtyy.

Tuli hulluteltua Stockalta lennot Roomaan. Äsken varasin hotellinkin. Hotelleja etsiessä törmäsin muutaman kerran hotelleihin, jotka mainostivat itseään "gay-ystävällisinä". Mitähän se meinovaa? Olisiko sellaisessa irstas nahkahousu-koppalakkimeinki niin että viikset vaan väpättää? En sitten uskaltanut sellaiseen hotelliin mennä. Mamero.

9 päivän päästä Pristina-Budva-Dubrovnik-Mostar.

Saas nähdä miten poikien käy...

Hyvät reissut, Pekka! Meikäläinen lähtee sunnuntaina kaverin kanssa viiden päivän halpareissulle Riikaan Ryanairin siivittämänä. Yöpyminen halvassa hostellissa vanhassa kaupungissa. Olisi myös tarkoitus tehdä päiväretki Aquaparkiin, saa nähdä millainen reissu tulee. Ei oikeen osaa odottaa mitään erityistä.

Hyvät reissut, Pekka! Meikäläinen lähtee sunnuntaina kaverin kanssa viiden päivän halpareissulle Riikaan Ryanairin siivittämänä. Yöpyminen halvassa hostellissa vanhassa kaupungissa. Olisi myös tarkoitus tehdä päiväretki Aquaparkiin, saa nähdä millainen reissu tulee. Ei oikeen osaa odottaa mitään erityistä.

Ah, Riikassa on ihania vaatekauppoja. Varsinkin se yksi ostoskeskus, jossa oli pelkästään jo kenkäkauppoja joku 20 :D Mutta, ehkä teillä matkan tarkoitus ei ole shoppailu..

Haluaisin kanssa käydä tuolla Aquaparkissa. Taxikuskikin sitä kovasti kehui. Tarttee varmaan mennä kesällä Riikaan uudestaan.

Elokuussa Sveitsiin viikoksi.
Sitten tuli tuota ostaa päräytettyä lennet Los Angelesiin ens helmi-maaliskuun vaihteeseen.

Kyllähän sitä aina kaksi reissua pitää varauksessa olla :)

Kiitos kaunis ja kumarrus ja hyvät matkat myös sinne.

Meikä toteuttaa myös Riikan matkan (Ryanilla toki) 25.5 alkaen. Suuntana on myöskin vanha kaupunki. Kerro ZackH miten matka meni niin tiedän välttää samat virheet. ;)

Nimim. Suomipäivät täynnä

Ah, Riikassa on ihania vaatekauppoja. Varsinkin se yksi ostoskeskus, jossa oli pelkästään jo kenkäkauppoja joku 20 :D Mutta, ehkä teillä matkan tarkoitus ei ole shoppailu..

Haluaisin kanssa käydä tuolla Aquaparkissa. Taxikuskikin sitä kovasti kehui. Tarttee varmaan mennä kesällä Riikaan uudestaan.

Heh, kyllä mä luulen että sitä shoppailuakin tulee harrastettua. :D Jotkut tyylikkäät nahkastiflat ois nimittäin hakusessa. Saas nähdä mikä on hinta- ja laatutaso.

Kiitos kaunis ja kumarrus ja hyvät matkat myös sinne.

Meikä toteuttaa myös Riikan matkan (Ryanilla toki) 25.5 alkaen. Suuntana on myöskin vanha kaupunki. Kerro ZackH miten matka meni niin tiedän välttää samat virheet. ;)

Nimim. Suomipäivät täynnä

Juu, kerrotaan toki. Matkakuume on jo kovassa nousussa, eiköhän tosta ihan hyvä reissu saada aikaseks.

Kannattaa lukea tämä juttu ennen Riikan matkaa, ettei tule pahempia yllätyksiä.

Ja itse oon menossa heinäkuun alussa Ranskan Rivieralle viikoksi, taas. Nizza ja Hyeres on ilmeisesti paikat minne tulee mentyä. Nizzassa on jo tullut muutama kerta käytyä joten voi olla että yritetään jotain muuta tällä kertaa, tosin siinäkin kaupungissa viihtyy ja Monaco ja Cannes on lähellä. Hyeres on pakollinen kun siellä "pitää" käydä sukuloimassa.

Back
Ylös Bottom