Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No voi kamala sentään. :D

Ihmettelen, että miten jossain nettifoorumilla, jossa kukaan ei tunne ketään(tai jos tietää niin harvat), voi ylipäätänsä hävettää? Senkö takia, että menettää "arvostuksen" toisten tuntemattomien kirjoittajien keskuudessa?

Ei kun sen takia, että mua hävettää jos käyttäydyn huonosti.
Oli se sitten kasvotusten, puhelimen tai vaikka netin välityksellä.
Tekotavalla ei sinänsä ole merkitystä.

Ei kun sen takia, että mua hävettää jos käyttäydyn huonosti.
Oli se sitten kasvotusten, puhelimen tai vaikka netin välityksellä.
Tekotavalla ei sinänsä ole merkitystä.

saa nähä voinko ryypätä enää ollenkaan :(

Njoo ehkä vähän vitutti kun joku oli parvekkeelta viskannu kaljapullolla mun tuulilasin paskaks. En tiedä miltä parvekkeelta, mutta vois ottaa selvää.

VItuttaa tilasin Sport pelin 5€ ja ei ees tehny maalia!!!!!!!!

Sport-Ässät 0-2 :(

Edit: Ja heti Sport teki maalin!!! peliä jäljellä 4min

Miten helvetissä saan ton Suomenlipun alas tuolta tällä tuulella? En haluais joutua pudottamaan sitä maahan :eek: Se olis painajaista!

Aha, täällä on jokin muukin samoissa hommissa ku mä..ite laskin gaspin windbreakerin sisään vähä sitä niin oli helpompi...:rolleyes:

Vai oliko kyseessä ihan oman pihan lippu.

Aha, täällä on jokin muukin samoissa hommissa ku mä..ite laskin gaspin windbreakerin sisään vähä sitä niin oli helpompi...:rolleyes:

Vai oliko kyseessä ihan oman pihan lippu.

Häh täh.. :D Töissä mä joudun liputuksia hoitamaan. Ei ollu gaspia mulla :( Onneks tuuli oli ehtiny vähä tyyntyä, sain ihan nätisti napattua siitä kiinni!

Lippu salkoon ja pakulla alkoon oli meininki taas tänään. Nyt kun täällä näistä lipuista alettiin kirjottaa ni oli pakko avautua itekkin. eli 8 kerroksisen talon katolta oli kiva nostella/laskea 11 lippua. no onneksi himassa venas sauna ja kaljat. ei vituta enää.

Rivitalomme seinänaapurit hoiti homman pääsiäisenä. Kuivatti vaatteita saunassa!! Kuten kaikki arvaavat, sauna tulessa. Onneksi saivat sammumaan. Ehti kuitenkin sulattaa välikattoon asti eristeet. Miten v'!$tu se voi olla et löytyy maailmasta näin tyhmiä ihmisiä. Meille ei tullut onneksi pahoja vahinkoja ettei evakkoon joudu lähteä. Savua tuli meillekin mutta tuulettamalla lähtee. Jotain hyvää kuitenkin, tein lasagnea ja sain savuaromin. heh.. Naapureita vituttaa ehkä hieman enemmän kuitenkin. (Ja kummatkin selvinpäin, joten ei voi mistään muusta syyttää kuin tyhmästä päästä. Heillä kämppä myynnissä, taisi hieman saada myyminen takapakkia.)

Edit. Tämä sattui siis tunti sitten..

Kyllä itselläkin on välissä saunassa kuivumassa muutamia pieniä vaatteita, mutta pitää tietysti käyttää järkeä siinä touhussa ja laittaa ne pari hassua paitaa tms esim lauteilla mahdollisimman kauas kiukaasta ja niin ettei vain mikään pääse putoamaan sinne päälle.Tietty jos tunkee sinne perheen kaikki lakanat samaan aikaan n. 15 cm päähän kiukaasta niin tilanne onkin jo toinen.

voi reikä! motivaatio ollu vähä hukassa ja sit tänää psyykkasin itteeni oikee huolel ja ajattelin vetästä kunnon treenin nii eikös toi saatanan sali ole kiinni!!!!

vasemman puoleisen lavan alta joku lihas vitun jumissa..kaikki tietynlaiset kiertoliikkeet juilii..mikähän lie. niin ja toiseksi..aattelin että viikonlopuksi tekemistä kun käväsen american car showssa. kissan vitut liput 20 €uroa!! en todellakaan ole maksamassa noin suolasta lippua siitä että pääsen kivekset vaahdossa kyynärpäätaktiikalla survomaan itseäni ihmismassan läpi ympäri messuhallia.

edit: ai niin ja yöksi töihin..

Minkä vitun takia joidenkin ihmisten täytyy olla ikuisia pessimistejä aivan joka saatanan asiassa? Parasta on se, että kaikkien pitäisi osallistua näiden henkilöiden järjestämiin masennustalkoisiin, jotta riemu ei varmasti repeä koskaan.

Elämässä tulee aina pientä takapakkia, mutta tartteeko jäädä siihen paskaan rypemään ja epäröidä huomista? Edes järkipuhe ei tunnu auttavan, eikä muita oteta huomioon yleensäkään. Kyllä muakin masentaa ja vituttaa toisinaan enemmän tai vähemmän aiheesta, mutta joillekin se tuntuu olevan elämäntapa.

Kymmenen tunnin työpäivät on ihan vitun raskaita ku oon seisomatyössä koko ajan.:( Jalat nytkin aivan kirjaimellisesti tohjona ja noin pitkät työpäivät estää aivan totaalisesti treenaamisenkin. Nyt tulee kyllä pääsiäiseltä hyvät liksat ku 10h/pv tuplana mut silti vituttaa ku loppuviikkona en pääse treenaamaan ollenkaan. Niin ja työajat on 10-20 eli ei oikein onnistu salillakäynti.

Ostin tommosen hienon rasvaprosenttimittarin, jossa sekä seisotaan päällä että pidetään niitä kahvoja käsissä, Omronin malli jonka pitäis olla tosi tarkka... Ja se näyttää mulle 23,5 prosentin rasvat. Kuntosalin vehje antoi jo viitteitä jostain vähän päälle 15:n rasvoista, mutta joo, onhan tässä vielä pudotettavaa ennen kesää. Vituttaa silti.

Mä palautin juuri BF500:n reklamaationa, näytti n. 12% (Omronin validiteettilupaus on +-3,5%!) enemmän rasvaa kuin Inbody ja pihtimittaus ammattilaisen sekä itseni toimesta (nuo 3 muuta mittausta olivat kaikki keskenään 2%:n sisällä!)

Omron ei ole edustajankaan mukaan luotettava lihaksikkailla ihmisillä - vaikka kyllä ainakin mussa rasvaakin riittää vielä kesänkin jälkeen :rolleyes: Mutta saahan sillä tarkkailtua oikeansuuntaista kehitystä? Itse päätin kuitenkin ottaa maksamani 125e takaisin, ostaa 12e pihdit ja seurata niillä toivottavaa poimujen kaventumista ja on mulla vanha Lidl:stä ostettu vaakakin, joka sekin näyttää rasva% lähemmäs oikeeta kuin Omron näytti :D

Minkä vitun takia joidenkin ihmisten täytyy olla ikuisia pessimistejä aivan joka saatanan asiassa? Parasta on se, että kaikkien pitäisi osallistua näiden henkilöiden järjestämiin masennustalkoisiin, jotta riemu ei varmasti repeä koskaan.

Elämässä tulee aina pientä takapakkia, mutta tartteeko jäädä siihen paskaan rypemään ja epäröidä huomista? Edes järkipuhe ei tunnu auttavan, eikä muita oteta huomioon yleensäkään. Kyllä muakin masentaa ja vituttaa toisinaan enemmän tai vähemmän aiheesta, mutta joillekin se tuntuu olevan elämäntapa.

Enpä voisi olla enempää samaa mieltä. En todellakaan ole itse mitenkään positiivinen henkilö, mutta voi saatana noita vinkuintiaaneja. Olen systemaattisesti alkanut karsia elämästäni moisia energiavampyyreita. On se ihme, että toisilta kaatuu koko maailma, mutta pystyvät olemaan ihmisisksi ja toisilla on aina joku vitullaan ja sitä maristaan sitten urakalla.

Noh, itselläkin yleensä suht hyvin hermot pysyy kurissa enkä valittele ainakaan nettiä lukuunottamatta muille ihmisille ongelmistani. Tänään kyllä oli aika lähellä totaalinen hermonmenetys. Piti hankkia 4 koulukirjaa, kaikki erittäin yleisiä yliopiston ja korkeakoulujen tieteellisiä kurssikirjoja. Käytössä myös työelämässä. Noh, muistinkin että tuohon viereen oli juuri avattu iso ja hieno kirjakauppa. Ei tarvitse lähteä julkisilla ravaamaan näiden takia näin pyhänä. Mutta eikös tietenkin käy mun tuuri, mitään näistä kirjoista ei löydy ko. liikkeestä. Kirjat siis ovat julkaistu vuosina 2006-2008.

En tajua miksi a) pitää rakentaa jokaiseen tuppukylään näitä muka niin hienoja kauppakeskuksia, kun niiden tarjonta on suunniteltu 90% kukkamekkotädeille ja lapsille? Miehille ei kertakaikkiaan ole mitään liikkeitä varsinkaan vaatetuksen osalta. b) sama pätee kirjakauppoihin. Miksi rakentaa tälläisiä joka nurkkaan kun se tarjonta tuntuu hesan ja tapiolan akateemisia ja suomalaisia lukuunottamatta olevan pelkästään näissä lässynlässyn naisten ja lasten kirjoissa! JA hinnat ovat aika pöyristyttäviä vs nettihintoihin. Argh! Meni niin totaalisesti hermot ettei enää jaksa lähteä tänään hankkimaan jostain keskustasta paria kirjaa.

Back
Ylös Bottom