Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

[AVAUTUMINEN] Miksei naista muka saa lyödä? Oppis vittu olemaan. [/AVAUTUMINEN]

Ihana aamu.
Oon minä lyönyt naista, kun se otti kurkusta kii ja puri korvaan, saatanan lortto. Ei se kyllä mitään oppinut.

Kaikkia pataan vaan!

Vois kyllä vielä vähän pelailla COD5:sta. Ärsyttää vaan kun tuo live-yhteys jostain syystä pätkii välillä.

Jos Fuxi oot vielä tulossa pelaamaan niin tuu samaan peliin. Jos et enää tänään tuu nii vois joku päivä pelailla yhessä muutamat matsit?
Viimeksi lähti menemään hyvin mutta ei sitä enää sitten jaksanu kun se muutaman kerran jo pätkäs kesken kaiken.

Vois kyllä vielä vähän pelailla COD5:sta. Ärsyttää vaan kun tuo live-yhteys jostain syystä pätkii välillä.

Jos Fuxi oot vielä tulossa pelaamaan niin tuu samaan peliin. Jos et enää tänään tuu nii vois joku päivä pelailla yhessä muutamat matsit?
Viimeksi lähti menemään hyvin mutta ei sitä enää sitten jaksanu kun se muutaman kerran jo pätkäs kesken kaiken.

En mie enää tänään jaksa laitella poksia tulille. Joku toinen päivä kyllä vois pelata. Onko siula sitä mikkiä? Sais paremmin fjiilistä ja ei tartteis kirjotella pädillä.

Kolmosella golfia ja ei näköjään mikään oo muuttunu. Tiger on edelleenkin musta.

Jeesus kuulemma teloitetaan tänään :dance:

En mie enää tänään jaksa laitella poksia tulille. Joku toinen päivä kyllä vois pelata. Onko siula sitä mikkiä? Sais paremmin fjiilistä ja ei tartteis kirjotella pädillä.

Ei oo enää kun istuin sen päälle :D hajos perhana.

Ei oo enää kun istuin sen päälle :D hajos perhana.

No siula on ollu paska säkä :D Ite oon vissiin kolmesti sen päälle istunu ja kahesti oon sen koiran suusta vetäny pois. Sen pehmuste osan mikin päästä taas varasti kissa, ja ilmeisesti söi.

Mutta hyvin toimii :thumbs:

saaaatana, vika setti sonisphere festareille pamahti just lippupalveluun. sain omani, tai siis saa vielä porukkaan yhden tyypin lisää=)

Auuu, miks mun hammas särkee? Onko se putoamassa pois? :(

Mitä sille sit tapahtuu?

Back
Ylös Bottom