Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

83424123.jpg

83424125.jpg

83424136.jpg

83424130.jpg

83424218.jpg

83424229.jpg
+

Noi on kyl niin pirun hauskoja voi että! Ennen tuli seurattua jonkun verran kyseisiä ohjelmia missä mokomat japanilaiset/kiinalaiset vetelee miten sattuu. :lol2: Harmi kun esitysaika on mielestäni vähän liian paska kun sillon joko ollaan nukkumassa tai on muuta tekemistä. :) Mut monetkohan niskat on menny vinosilmil poikki noitaki kuvatessa? :D

:lol2: Tuolla ironchefin postaaman alkeisnörtin pöydällä on Kenny Rogersin levy. Kenny Rogers melkein ansaitsisi oman hymiön.

Oisko muuten ideaa siinä, että postattaisiin vain yksi animoitu giffi per viesti tai mielellään vielä per sivu? Tai pelkkä linkki giffiin? Nää viestit, joissa on animoituja giffejä, kestää ihan vitun kauan latautua ja sivu hyppii ylös ja alas ku epileptikko aina giffin latauduttua. Tekee sivun lukemisen helvetin vittumaiseksi ainakin tällasella megasella liittymällä.

Sivumennen sanoen ton lapsen vanhemmat on varmasti uusavuttomia tai/sekä idiootteja.

Oisko muuten ideaa siinä, että postattaisiin vain yksi animoitu giffi per viesti tai mielellään vielä per sivu? Tai pelkkä linkki giffiin? Nää viestit, joissa on animoituja giffejä, kestää ihan vitun kauan latautua ja sivu hyppii ylös ja alas ku epileptikko aina giffin latauduttua. Tekee sivun lukemisen helvetin vittumaiseksi ainakin tällasella megasella liittymällä.

Ei mun 100Megasella oo ainakaan mitään ongelmia :lol2:

Ei mun 100Megasella oo ainakaan mitään ongelmia :lol2:

Kohta tulee joku iso paha bodari sanomaan että ei mun tuhansien eurojen heroilla kasvatetuilla hanskoilla ole mitään ongelmia latasta lättyyn tollasia. I agree että noi gifit linkkeihin, ihan saatanan kauheata oli ekallaki kerralla jokainen haluttava gifi käydä kattomassa erikseen selaimessa.

Back
Ylös Bottom