🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Ja sinäänsä Sokoudjoun kannattaisi ehkä jopa jättää tuommoisen väliin tässä vaiheessa ja keskittyä pienempiin otteluihin ja niitten kautta rakentaa uutta pohjaa.
Sinulta ei löydy bisnessilmää.

Soko sai viime ottelustaan Afflictionissa $50k. Hänen palkkansa saattaisi tippua kymmenykseen siitä mitä se nyt on, jos hän siirtyisi pienempiin organisaatioihin ja otteluihin. Kannattaa lyödä silloin kun rauta on kuumaa ja Sokon rauta on sitä edelleen, mutta ei ehkä pitkään. Vuoden päästä kukaan ei ehkä ole valmis enää maksamaan hänelle $50k, joten rahaa kannattaa tehdä nyt kun siihen on mahdollisuus.

Sitten kun isot organisaatiot eivät enää halua herraa ottelemaan on aika siirtyä pienempiin kuvioihin.

Sinulta ei löydy bisnessilmää.

Soko sai viime ottelustaan Afflictionissa $50k. Hänen palkkansa saattaisi tippua kymmenykseen siitä mitä se nyt on, jos hän siirtyisi pienempiin organisaatioihin ja otteluihin. Kannattaa lyödä silloin kun rauta on kuumaa ja Sokon rauta on sitä edelleen, mutta ei ehkä pitkään. Vuoden päästä kukaan ei ehkä ole valmis enää maksamaan hänelle $50k, joten rahaa kannattaa tehdä nyt kun siihen on mahdollisuus.

Sitten kun isot organisaatiot eivät enää halua herraa ottelemaan on aika siirtyä pienempiin kuvioihin.
Raha toki taustalla, mutta ei kukaan myöskään halua palkata häviäjää, vaikka kuinka olisi Nogueiraa ja Aronaa tyrmännyt.

Noh painaako ne kannujen voitot hirveästi? Muutenkin Soko sai kannulta nenään ennen nogin ja aronan tyrmäystä joten sinällään ei yllätä, että palasi vihdoinkin omalle tasolleen. Nyt on siis aika takoa massit pois kun vielä on saumaa.
Eikä tarvitse vetää herneitä, mutta mun mielestä ainoastaan pikkunogin tyrmäystä voi pitää kovava meriittiinä. Arona, vaikkakin tautisen kova grapplaaja, ei oo mikään teräsleukaisin kaiffari ja muutenkin ihmeen helpolla lähti taju muutaman kerran pridessa. Tosin kovia kavereita vastaan. (ei, en tarkoittanut Pagen slammia vaan Shogunin hamfistiä sidesta.)

Mitäs Arona höpisi viimeisimmässä haastattelussaan mahdollisesta comebackista kilpailemiseen? vai muistanko väärin. Olis mukava nähdä pysyykö jannu vielä kelkassa mukana vai onko käyny Filhot :)

Noh painaako ne kannujen voitot hirveästi? Muutenkin Soko sai kannulta nenään ennen nogin ja aronan tyrmäystä joten sinällään ei yllätä, että palasi vihdoinkin omalle tasolleen. Nyt on siis aika takoa massit pois kun vielä on saumaa.
Soko on vasta 24-vuotias. Ja yleisesti lupaavana ottelijana pidetty. Mun mielestä nyt kannattaisi keskittyä omien heikkouksien parantamiseen, eikä tässä tappioputkessa ottaa matsia vielä Sokoa itseäänkin lupaavamman ja kovemman kaverin kanssa. Tietty laji on vapari, kaikki mahdollista ja mä olen väärässä.

Soko on vasta 24-vuotias. Ja yleisesti lupaavana ottelijana pidetty. Mun mielestä nyt kannattaisi keskittyä omien heikkouksien parantamiseen, eikä tässä tappioputkessa ottaa matsia vielä Sokoa itseäänkin lupaavamman ja kovemman kaverin kanssa. Tietty laji on vapari, kaikki mahdollista ja mä olen väärässä.
Itsekin pidin häntä lupaavana Nogin ja Aronan tyrmäämisen jälkeen, mutta uskoni Sokoon on haipunut UFC-uran myötä. Jos Sokosta olisi tullut seuraava vaparitähti niin se olisi mielestäni jo tapahtunut, sillä Sokolla on ollut paljon aikaa heikkouksiensa paikkaamiseen ja todella kovan tiimin tuki takanaan.

Minusta tilanne näyttää siltä, että Sokolla ei ole vapaaotteluun tarvittavaa asennetta. Hän on mukana ottelussa muutaman minuutin, jonka jälkeen hän turhautuu ja vaipuu epätoivoon.

Itsekin pidin häntä lupaavana Nogin ja Aronan tyrmäämisen jälkeen, mutta uskoni Sokoon on haipunut UFC-uran myötä. Jos Sokosta olisi tullut seuraava vaparitähti niin se olisi mielestäni jo tapahtunut, sillä Sokolla on ollut paljon aikaa heikkouksiensa paikkaamiseen ja todella kovan tiimin tuki takanaan.

Minusta tilanne näyttää siltä, että Sokolla ei ole vapaaotteluun tarvittavaa asennetta. Hän on mukana ottelussa muutaman minuutin, jonka jälkeen hän turhautuu ja vaipuu epätoivoon.
Miehen pään sisällä suurimmat ongelmat epäilemättä ovatkin, mutta en silti heittäisi kirvestä vielä kaivoon. Rupponenhan oli kommentoinut jokseenkin näin Sokoudjouta Team Questin leirillä (Maunun näppäimistöltä): "Kaikki muut huiput on kuulemma inhimillisen etumatkan päässä, mutta Sokoudjou on jostain aivan toiselta planeetalta: tasapaino, räjähtävyys ja pelisilmä ovat aivan omaa luokkaansa. --- Iltapäivän treeneissä Mikko sparrasi Sokoudjoun kanssa ja sanoi, että ihme on, jos Sokoudjoun joku tulee voittamaan. On kuulemma uskomattoman hyvä, ja iso. Siellä on joku painija, jota kaikki kuulemma veikkaa Pekingin kisojen kultamitalistiksi ja Sokoudjou vie sitäkin nurin."

Vielä jos joku onnistuu psyykkaamaan meiningin sparrista kehään, niin mikä tahansa on mahdollista. Ehkäpä matsit maailman kovimpien kanssa tuovatkin sitä kaivattua kokemusta...tai sitten syövät viimeisetkin itseluottamuksen rippeet, kun tulee jatkuvasti daijuun.

Joo muistan kyllä nuo Rupposen kommentit, mutta tämähän on ihan arkipäivää monelle, että reeneistä ei löydä selättäjää, mutta kisoissa jäätyy.

Se mitä itse olen nähnyt dokkareista sokon sparraavan hendon kanssa niin ei se nyt näyttänyt todellakaan miltään mahdottomalta. Toisaalta ei voida tietää sparrailiko herrat edes "tosissaan" vai kameralle.

Benulle: Joo eihän Teixeiraa nyt ihan kannuksi voi haukkua, enkä edes tiennyt, että äijä voittanut adcc brasilian trialsit.

Eiköhän lopeteta äijästä jauhaminen tässä topikissa. Kiitos ja anteeksi.

Vielä jos joku onnistuu psyykkaamaan meiningin sparrista kehään, niin mikä tahansa on mahdollista.
Luulen, että osittain noi Sokun ongelmat johtuu tosta koosta. Pikkasen liian iso omaan sarjaansa.
Jotenkin se Sokun massa tuntuu pysyvän vähän liiankin hyvin päällä noissa painovedoissa. Tulee matseihin ihan järkyttävillä lihoilla. No, en Sokun painoista tiedä, mutta vähän Overeem-ongelmalta haiskahtaa.

Overeem kaasuuntu aina ennen kun pudotti lightheavyweightiin, alussa vahva mutta 2min päästä sai turpaa aina.

Sakara vs Palhares UFC 99
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=8472&zoneid=13

Tuntuu vähän siltä, että Palharesille koitetaan syöttää nyt helppo matsi.

Kyllä Sakaran on todella paha lähteä ottamaan matsia ketään vähääkään pystyottelua osaavaa vastaan kun tuo leuka tuntuu aina olevan se pettävä kohta. Luulisi kaverin jo tiedostavan ongelmansa ja parantavan mattopeliään eikä aina boxata pystyssä kunnes peli on menetetty.

Back
Ylös Bottom