Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenkin dietillä, minulla oli cheatti-ilta...Huomenna syön myös suklaata. Se on ravitsevaa. Ravitsee meinaan mieltä. 2 viikkoa ja -5kg. Katotaan mihin jaksaa tällä kertaa kiristellä. Joku 100kg ois ihan jees..:hyvä:

Miksi noin lihaksikkaan ja kireän miehen pitää dietata?

Itse söin tänään nakkeja ja perunamuussia.

Miksi noin lihaksikkaan ja kireän miehen pitää dietata?

Itse söin tänään nakkeja ja perunamuussia.

Kesäksi parempaan kuntoon, jätän sitten toppatakin taas narikkaan... Nakit ja perunamuusi:kuola: ovat vielä parempaa, kuin nakit ja lihapiirakka...Kohta ajattelin vielä kalapuikkoja ja makaroonia yöpalaksi ottaa.

Kesäksi parempaan kuntoon, jätän sitten toppatakin taas narikkaan... Nakit ja perunamuusi:kuola: ovat vielä parempaa, kuin nakit ja lihapiirakka...Kohta ajattelin vielä kalapuikkoja ja makaroonia yöpalaksi ottaa.
Laita pyssy vielä lenkkiä hiukan tuohon niin makuelämys parenee entisestään :)

Laita pyssy vielä lenkkiä hiukan tuohon niin makuelämys parenee entisestään :)
Pitääpä testata. Kalapuikkoja, lenkkiä ja makaroonia. Mulla ois myös tartarkastiketta kalapuikkoihin. Sinappia ja ketsuppia vielä kyytipojaksi ja muutama paistettu kananmuna !!:dance2: Siinähän rupeaa olemaan yöpala kohillaan...Jaksaa taas viikon sitkeillä...

Eilinen meni kohtuu kännissä. Tänään vielä suuremmassa. Ja huomenna sit taas ne perus lauantai kännit jotka on laadultaan ihan kohtuulliset. Jägermeister!!

Pitääpä testata. Kalapuikkoja, lenkkiä ja makaroonia. Mulla ois myös tartarkastiketta kalapuikkoihin. Sinappia ja ketsuppia vielä kyytipojaksi ja muutama paistettu kananmuna !!:dance2: Siinähän rupeaa olemaan yöpala kohillaan...Jaksaa taas viikon sitkeillä...

Sie oot pyssy ihana. Muista laittaa aromisuolaa kapuikkoihin!

nysterio4.jpg

Sie oot pyssy ihana. Muista laittaa aromisuolaa kapuikkoihin!
Jep.. Olen oppinut parhailta:D.... Nyt lähen laittamaan hiukopalaa ja nukkumaan...Ötyä Fuxille ja muille...

Kaliaaaa

Back
Ylös Bottom