Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kyllä pitkästä aikaa oikein railakas jakso. Tosin odotin että Panun hiustyyli olisi muuttunut vähän radikaalimmin, mallia irokeesi tai jotain..

Terveisin Solid Seppo.

Eilinen jakso oli kyllä helposti kovin pitkään aikaan. Olisivat nyt näyttäneet vielä, kun KT latasi kaikki Pihlajakadun levypainot tankoon kiinni ja teki viimeset penkkisarjat ennen kuin kantoi tangon painoineen Talotaikurien pakuun.

T: Suppo Taalasmaa

Poijjaat otti pihlajakadulla eilen vähän keppanaa. Odotin jo, että hipsu-Eero ois vieny painimatsin mutta EI. Sillä oli semmoinen ilme painiin lähtiessä, että luulin sillä olevan pari ässää hihassa. Ehkä joskus toiste vielä.

Itekin olin melko varma että sieltä lähtee kohta hyppyjuji tms. mutta ei. Harmi sinänsä. :( Olisin mielelläni nähny kun Nato-faija taputtaa kiivaasti.

Itekin olin melko varma että sieltä lähtee kohta hyppyjuji tms. mutta ei. Harmi sinänsä. :( Olisin mielelläni nähny kun Nato-faija taputtaa kiivaasti.
Voitto meni oikeeseen osoitteeseen, harmi vaan kun Lasse taipui niin helposti myymään osuutensa. Ois voinu ton sovinnon jälkeen lyödä yllätysiskulla Sönköltä ilmat pihalle. Nyt Lasse ikäänkuin hävis..:(

No vitsihän se tietenkin oli kun joonatan ja sen muija näyttävät niin samannäköisiltä mun mielestä.

Tuohon identtisyyteen liittyen. Itseasiassa kysyin pari kuukautta sitten lääkäriltä voiko tyttö ja poika olla identtiset kaksoset ja hän sanoi, että voi. Ihmettelin juuri samaa kuin sinä, että miten voi olla identtinen kaksonen jos on eri sukupuolta, mutta uskotaan tätä lääkäriä nyt sitten.
:offtopic:, mutta tässä tapauksessa on kyllä lääkäriltä tullut :anssi:

Tietenkin identtiset kaksoset ovat samaa sukupuolta, koska heillä tosiaan on sama perimä (pieniä dna:n jakautumisessa syntyviä virheitä lukuun ottamatta). Varmemmaksi vakuudeksi wikipediasta

"Monozygotic twins, frequently referred to as identical twins, occur when a single egg is fertilized to form one zygote (monozygotic) which then divides into two separate embryos. They are the same sex and their traits and physical appearances are very similar"

tässä koko artikkeli

Erimunaiset kaksoset sen sijaan voivat tietenkin olla eri sukupuolta, koska heidän perimänsä ei ole sen samankaltaisenpi kuin sisarusten yleensäkään.

Mä olen yrittänyt päästä eroon tästä ajatuksesta, mutta väkisinkin se tulee välillä mieleen..

Jos Eero onkin tuhkamuna-Aaro, joka tietää että lapsi on Lassen. Kello tikittää kohti kauheuksia....
Satavarmaa on, että lapsi on Lassen. Eero on joko Aaro-Eeron kadonnut kolmoisveli Iiro, tai sitten se on Eero, mutta hänen sisäinen pahuutensa on pääsemässä irti, ja hän muuttuu samanlaiseksi kuin Aaro.

Satavarmaa on, että lapsi on Lassen. Eero on joko Aaro-Eeron kadonnut kolmoisveli Iiro, tai sitten se on Eero, mutta hänen sisäinen pahuutensa on pääsemässä irti, ja hän muuttuu samanlaiseksi kuin Aaro.

Näin on. Hiiri-Eero on onnensa kukkuloilla ja luulee vihdoinkin, että hänestä on tullut mies, koska on pystynyt pistämään Palen paksuks. Mutta paskat, lapsi on 99,9% varmuudella Lassen.

Mitenköhän Palen raskaus aioitaan muuten kuvata sarjassa? Tuleekohan todella yllättävä, salkkarimainen käänne ja Pale saa vaikka keskenmenon? Ja sitten Pale huijaa raskautensa pitämällä tyynyä paidan alla mahassa, kuten Kauniissa ja rohkeissa ennen muinoin. :)

Näin on. Hiiri-Eero on onnensa kukkuloilla ja luulee vihdoinkin, että hänestä on tullut mies, koska on pystynyt pistämään Palen paksuks. Mutta paskat, lapsi on 99,9% varmuudella Lassen.

Mitenköhän Palen raskaus aioitaan muuten kuvata sarjassa? Tuleekohan todella yllättävä, salkkarimainen käänne ja Pale saa vaikka keskenmenon? Ja sitten Pale huijaa raskautensa pitämällä tyynyä paidan alla mahassa, kuten Kauniissa ja rohkeissa ennen muinoin. :)
Mun mielestä se näyttelijä on oikeesti raskaana. Tai ainakin sillä on jo joissain jaksoissa näkyny aika aidon näkönen ja iso maha.

Mun mielestä se näyttelijä on oikeesti raskaana. Tai ainakin sillä on jo joissain jaksoissa näkyny aika aidon näkönen ja iso maha.

No perkele! Sehän on kyllä joku 50-v. emäntä kohta, mutta mikäs siinä. :D Sitten(toivottavasti) poistuu myös sarjasta varmaan?

Back
Ylös Bottom