Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poijjaat otti pihlajakadulla eilen vähän keppanaa. Odotin jo, että hipsu-Eero ois vieny painimatsin mutta EI. Sillä oli semmoinen ilme painiin lähtiessä, että luulin sillä olevan pari ässää hihassa. Ehkä joskus toiste vielä.
Voitto meni oikeeseen osoitteeseen, harmi vaan kun Lasse taipui niin helposti myymään osuutensa. Ois voinu ton sovinnon jälkeen lyödä yllätysiskulla Sönköltä ilmat pihalle. Nyt Lasse ikäänkuin hävis..:(Itekin olin melko varma että sieltä lähtee kohta hyppyjuji tms. mutta ei. Harmi sinänsä. :( Olisin mielelläni nähny kun Nato-faija taputtaa kiivaasti.
Sönköltä ilmat pihalle.
Eipäs muuten sönkötäkkään.Miksi Sönkkö ei enää sönkötä? Mihin se puhevika yht'äkkiä katosi?
No vitsihän se tietenkin oli kun joonatan ja sen muija näyttävät niin samannäköisiltä mun mielestä.
Tuohon identtisyyteen liittyen. Itseasiassa kysyin pari kuukautta sitten lääkäriltä voiko tyttö ja poika olla identtiset kaksoset ja hän sanoi, että voi. Ihmettelin juuri samaa kuin sinä, että miten voi olla identtinen kaksonen jos on eri sukupuolta, mutta uskotaan tätä lääkäriä nyt sitten.
, mutta tässä tapauksessa on kyllä lääkäriltä tullut 
Miksi Sönkkö ei enää sönkötä? Mihin se puhevika yht'äkkiä katosi?
Sönkkö on aaro, paljosta vetoa! :wtf:
Mä olen yrittänyt päästä eroon tästä ajatuksesta, mutta väkisinkin se tulee välillä mieleen..Sönkkö on aaro, paljosta vetoa! :wtf:
Satavarmaa on, että lapsi on Lassen. Eero on joko Aaro-Eeron kadonnut kolmoisveli Iiro, tai sitten se on Eero, mutta hänen sisäinen pahuutensa on pääsemässä irti, ja hän muuttuu samanlaiseksi kuin Aaro.Mä olen yrittänyt päästä eroon tästä ajatuksesta, mutta väkisinkin se tulee välillä mieleen..
Jos Eero onkin tuhkamuna-Aaro, joka tietää että lapsi on Lassen. Kello tikittää kohti kauheuksia....
Satavarmaa on, että lapsi on Lassen. Eero on joko Aaro-Eeron kadonnut kolmoisveli Iiro, tai sitten se on Eero, mutta hänen sisäinen pahuutensa on pääsemässä irti, ja hän muuttuu samanlaiseksi kuin Aaro.

Mun mielestä se näyttelijä on oikeesti raskaana. Tai ainakin sillä on jo joissain jaksoissa näkyny aika aidon näkönen ja iso maha.Näin on. Hiiri-Eero on onnensa kukkuloilla ja luulee vihdoinkin, että hänestä on tullut mies, koska on pystynyt pistämään Palen paksuks. Mutta paskat, lapsi on 99,9% varmuudella Lassen.
Mitenköhän Palen raskaus aioitaan muuten kuvata sarjassa? Tuleekohan todella yllättävä, salkkarimainen käänne ja Pale saa vaikka keskenmenon? Ja sitten Pale huijaa raskautensa pitämällä tyynyä paidan alla mahassa, kuten Kauniissa ja rohkeissa ennen muinoin.![]()
Mun mielestä se näyttelijä on oikeesti raskaana. Tai ainakin sillä on jo joissain jaksoissa näkyny aika aidon näkönen ja iso maha.
Onks tähän muuta vaihtoehtoa kuin osku?Salkkarit hakevat nuorta, komeaa ja urheilullista miesnäyttelijää. Kuka pakkislaisista ilmottautuu? Ehdottaisin Elastoa, mutta hän on ikävä kyllä liian vanha.:(
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/taustaa_kulissien_takana?804026