Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

476200.gif

Eikös ne missit valita joka vuosi. Jos siltä tuntuu niin äänestele sit niitä ja jätä aikuisten äänestykset aikuisille.

ei jumalauta. jos sua rupee itkettää tollaset kommentit tai suutut niist ni älä jaksa vastailla niihi jookos voit vaikka katsoa peiliin ja sanoa "minä olen aikuinen minä äänestän aikuisten äänestyksessä" :lol2:

ei jumalauta. jos sua rupee itkettää tollaset kommentit tai suutut niist ni älä jaksa vastailla niihi jookos voit vaikka katsoa peiliin ja sanoa "minä olen aikuinen minä äänestän aikuisten äänestyksessä" :lol2:

tai sitten sä habalus voisit vaan pitää pääsi kiinni siihen saakka kun opit mistään mitään ymmärtämään, tai edes ilmaisemaan itseäsi ymmärrettävällä suomella. keskity siis vielä rauhassa missikisoihin ja hauiskäännön eri variaatioihin.

tai sitten sä habalus voisit vaan pitää pääsi kiinni siihen saakka kun opit mistään mitään ymmärtämään, tai edes ilmaisemaan itseäsi ymmärrettävällä suomella. keskity siis vielä rauhassa missikisoihin ja hauiskäännön eri variaatioihin.

kyllä täytyy aika typerys olla jos tosta ei mitää tajunnu. lupaan tavuttaa enskerralla jos säki vaik tajuaisit

nau päk ty topic

vai kirjotinkoha taas jotai vääri ZOMG!

Mitä te täällä tommosesta väännätte
funny-pictures-bunny-rabbit-antennae7.jpg

thUntitled10-1.jpg

funny-pictures-orange-jabba-cat.jpg

Liekö jo ollut.
frostbite_fail.jpg

Mutta mahtava oli meno kuten kuva kertoo.

sloukka vois linkittää tuon kuvan jostakin muusta paikkaa kun 4chanista, noi linkit kun ei oikeen montaa minuuttia kestä pystyssä

Back
Ylös Bottom