Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain palkanorotuksen :) Paras oli se et heitin sen huulena ni pomo tokas et ens tilis näkyy en viittiny sanoa tos vaihees et vitsinä heitin :D

OMG OMG!

Conditional offer Warwickin yliopistosta! Kurssina Law and Business Studies.

This offer is subject to you obtaining

International Baccalaureate Diploma with 36 points overall

including at least 5 in English and 5 in Maths.

Noi pisteet saan kasaan melko varmasti, nyt on sitten plan B varmistettu :) Plan A:n totetuminen selviää tammikuussa, mutta helpottaa tosi paljon tietää että yks parhaista brittiyliopistoista haluaa mut opiskelijakseen ;)

Ihanaa olla kotona. Kymmenen viikon reissu kaakkois-Aasiassa takana, ja yksin melkein koko ajan. Tänään on saanut nähdä perhettä ja kaikkia. :haart:

Kävin tänään lääkärissä. En muista mitä puhuttiin tämän naislekurin kanssa, mutta tämä sanoi että: "Eihän sulla ole hätää kun olet söpö ja sulla on vielä hyvä body".

Kehaisi viel vatsassa olevaa tatuointiakin hienoksi.

Olen koko päivän ollut älyttömän hyvällä tuulella, vain noista pienestä repliikeistä.

Lopetas nyt Alyssa tuo leijuminen :D

Shhh....
Tottakai mä leijun, koska olen olen niin iloinen ja onnellinen just nyt :)

Ensimmäinen treeni melkee vuoden jälkee, kyllä tuntu hyvältä vaikka raskaat sarjat piti tehdä entisillä lämmittelypainoilla. :D

Oi että, sain (lukiossa) viime jaksossa nostettua paskaa keskiarvoani melkein puoli numeroa! On ihan voittajafiilis, nyt on kyllä motivaatiota opiskella ahkerammin! Muutenkin koulu on yhtäkkiä alkanut tuntua kiinnostavalta... Pitää tsempata että pääsen ruotsista läpi ja täytyy nyt pari kiitettävääkin hommata (paras numero 8, bilsasta).

löysin just sen Nortin takin mitä olin hakemassa ja vielä mieluisena värinä :). Kyllä kannatti juosta ympäri Helsinkiä :jahas:

Kävin tänään lääkärissä. En muista mitä puhuttiin tämän naislekurin kanssa, mutta tämä sanoi että: "Eihän sulla ole hätää kun olet söpö ja sulla on vielä hyvä body".

Kehaisi viel vatsassa olevaa tatuointiakin hienoksi.

Olen koko päivän ollut älyttömän hyvällä tuulella, vain noista pienestä repliikeistä.

Joku vois MELKEIN pitää tuota iskuyrityksenä :whip:

Olen keksinyt lähes kaikki joululahjat, mitä ois tarkotus ostaa. Kaupoissa on tarkoitus viettää aikaa mahdollisimman vähän joulukuun puolen välin jälkeen. Ei se hässäkkä ole valkoiselle miehelle tarkoitettu..:rolleyes:

Mieltä lämmittää myös parinkin headhunterin lähestyminen työsähköpostiin kieltämättä mielenkiintoisella ja hyvin itselle sopivaksi räätälöidyllä rekrytointiyrityksellä. Yhteystietojani kun ei netistä löydy niin jossain määrin "piirien" kautta ovat ne kaivaneet. Ei sillä että mihinkään oisin nykyisestä paikassa lähössä, mutta mukavahan se on ainakin ajatella, että jonkun ulkopuolisenkin silmin on jotain tullu tehtyä oikein :)

Sain töitä (lauseen lopun voisi melkein kirjoittaa vitutusthreadiin) puhelinmyyjänä.

No eipä sillä, pääasia nyt on, että jotain työtä siunaantui. Oli kaikki säästöt syöty jo melko viimeistä penniä myöten.

Haluaako joku ostaa lehtiä, tai plustv-paketin?:D

Joku vois MELKEIN pitää tuota iskuyrityksenä
Meikäläinen vois kirjottaa saman vitutusthreadiin... Sain hieman laajemman lääkärintarkastuksen kerran eräältä tyylikkäästi ikääntyneeltä naislääkäriltä... Tarkastus tehtiin alasti (myös haastattelu) ja sisälsi mm. kehuja kropasta ja perusteellisen tarkastuksen kasvainten varalta... :D :D :lol2: :D

Mut sit aiheeseen. Tentti meni nappiin, kurssi meni läpi jo ilman tenttiä irtopisteillä. Luultavasti täydet pojot tulossa molemmista syksyn (jatko-opintoihin laskettavista) kursseista. Uusi työpaikka pitää motivaation huipussa. Jääkaappi on täynnä hyvää ruokaa viikonlopulle ja saa taas kokata kahdelle. :)

Niin ja tein täyden työviikon kahteen vuorokauteen. Jonkun asteen ennätys tähän mennessä. :D

Oli aika kiva kölliä ukkelin kainalossa pitkään :)
Ja sain ihan vahingossa vaihdettua sykemittarin aikalaskurin menemään nollasta ylöspäin. Pari kk sitä onkin jo yritetty kun ohjeiden olinpaikasta ei ole tietoa...

Ja se on taas +1v mittarissa, lieneekö sit iloinen asia. Ehkä toistaiseksi.

harjoittelupaikka/työpaikkahaastattelu vetämässä, ennen joulua pitäs kuulua uutisia, toivottavasti hyviä.

Back
Ylös Bottom