Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Onkos täälä ollut jo se video kiinalaiselta supikoirafarmilta? Tuo oli vielä aika kesyä menoa siihen nähden. Vai oliko siitä oma threadi pakkiksella???
Siinä muistaakseni nyljettiin elukka parkoja elävältäkin.
Minä taisin tredin siitä aloittaa mutta se poistettiin... Katsoin videota 10sek ja se riitti minulle.Vituttaa kyllä tuollaiset elukan rääkkäykset.

Minä taisin tredin siitä aloittaa mutta se poistettiin... Katsoin videota 10sek ja se riitti minulle.Vituttaa kyllä tuollaiset elukan rääkkäykset.

Vituttaa viherhihhulit jotka asiansa puolesta pyytävät turkistarhaajia nylkemään niitä elukkaparkoja eläviltä jotta saisivat mahdollisimman raakaa materiaalia dokumenttiinsa.

Vituttaa viherhihhulit jotka asiansa puolesta pyytävät turkistarhaajia nylkemään niitä elukkaparkoja eläviltä jotta saisivat mahdollisimman raakaa materiaalia dokumenttiinsa.

No itse en ole sellainen viherpiipertäjä ja siltikään minusta ei olisi kuvaamaan söpöjen karvapallojen nylkemisiä ilman että puuttuisin siihen.

Siis kattoko kukaan tota ja oli kommentoimatta :D OIkeasti, wat tö fak. Toi mies on Jumala :hyper:

No perkele! Johan pomppas, ihan älytön teko tosiaan!
Millähän se meinaa saada nuo tiilet ehjänä pois päänsä päältä?! Mahtaa muuten olla painoakin tuolla kasalla aika paljon...

Miten videot saa laitettua tollai klikattavana kuvana? Katoin kyllä lähdekoodista miten tuo on tehty, mutta täytyykö kuvan löytyä joltain toiselta sivulta että noin voi tehdä?

Mikä oli se video jostain leffasta missä äijä tekee ensin hirmusia liikkeitä ja sitten se toinen äijä tulee ja pamauttaa sitä suoraan katiskaan, se oli mahtava :D

Back
Ylös Bottom