**Guess the paint song**

Pistä nyt jotain pienenpientä vinkkiä ennen nukkumaanmenoa vaikka spoilertageihin, että ei jää koko ketju jumittamaan yön ajaksi.:)

Jotain sääntöä tosiaan tarvittaisiin, että minkä ajan päästä saa jatkaa jos oikeaa vastausta ei löydy. Prayerilla on pelin aloittajana varmaankin oikeus päättää säännöistä.

Näin kiihkeimpään peliaikaan tuntikin tuntuu aika pitkältä jos kukaan ei keksi mitään arvausta.
Toisaalta päivällä täällä ei ole kukaan arvailemassa ja menee kuvat hukkaan jos tunnin välein laitetaan uutta, vaikka vanhaa ei ole kukaan yrittänytkään.

Joka tapauksessa tähän väliin ainakin jo seuraavaa:
arvoitus.jpg

Kiuas - Conqueror?

Tuota aikaa voisi rukata vähän osanottajamäärän mukaan. Yöllä voisi pistää uutta arvoitusta, jos vanhaan ei saada vastausta ja kaivaa taas aamulla/päivällä vanha arvoitus esiin, kun porukkaa on enemmän aktiivisena.

Pääasia nyt kumminkin on mielestäni se, että että arvoituksen piirtäjä on aktiivinen. Jos vartissa tulee kuvasta 10 arvausta ja piirtäjän vastausta saa odottaa 4h, niin voisi minun puolestani laittaa jo uutta kuvaa aikaisemminkin.

arvoitus1_4.jpg
arvoitus2_4.jpg

No en mä tosta mun kuvasta nyt äkkiseltään mitään järkevää vihjettä keksi ja kun täällä on menty jo eteen päin niin laitetaan nyt vastaus, eli:
Faith no more - Crack Hitler
e.Imo se 12h ois ihan fiksu aika, pääsis useempi arvailemaan eikä jäis sitte koko ajan välistä noita vanhoja. Pitäis muutenki homman vähän selkeempänä, mut ihan miten vaan

e2.
On kyl vaikea piirtää ilman kunnon hiirtä:D

Arctic monkeys - When the sun goes down?

e3.Jees, voin piirtää

On kyl vaikea piirtää ilman kunnon hiirtä:D

Liitteet

• kuva3.webp
    kuva3.webp
    24,3 KB · Katsottu: 247
Helpoilla jatketaan:
arvoitus1_6.jpg
arvoitus2_6.jpg

69 Eyes-Black Tears

Voin tehdä.

edit-eiku perkele eihän tollasta biisiä ole tolta bändiltä. Brandon Lee?

Back
Ylös Bottom