Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain tänää lahjaksi pienen tilisiirron oikeusrekisterikeskuksen tilille laitettavaksi ja kilvet lähti. Vittu viikon kerkes ajamaan katsastamattomal.

Oma vika, mut mistäs opiskelija repii rahat autoon/korjaukseen, ku se on iha läpipaska lintta.

e:saa kysyä. Ei ollu ku 48e.

Ei vittu! Mua on soitettu kaks kertaa peräkkäin työhaastatteluun eri päivinä enkä oo päässy vastaamaan kumpaankaan koulussa. :curs: Tonne vitun puhelinvaihteeseenkaan ei pysty soittamaan kuin 9-15 ja siihen aikaan tapaan olla koulussa. Voi saakeli, jos toi työpaikka menee ohi suun sen takia, että ne soitti huonoon aikaan. Huomenna soitan sinne firmaan kyllä vaikka väkisin, itkekööt puhelinvaihteiden robottinaiset mitä tahansa. :jahas:
Eiks tonne nyt voi soittaa vaikka ruokatunnilta?

vittu miksei klässik bodibuiltninkia tule urheilukanavalta? Vaikka ohjelman mukaan pitäisi tulla.
Sama vituttaa muakin. Jotain koripalloa näytettiin kyllä. Eikö ne osaa ottaa huomioon etukäteen, että ne pelit saattaa kestää kauemmin, kuin on suunniteltu. Ja tietenki päälle piti ottaa vielä pelaajien ja huoltajien haastattelut vaikka meni muutenkin yliaikaa.:curs:

Tuleekos toi torstaina "uusintana". Jos sillon ei ois mitään livenä tulevaa paskaa pilaamassa koko juttua.

Sama vituttaa muakin. Jotain koripalloa näytettiin kyllä. Eikö ne osaa ottaa huomioon etukäteen, että ne pelit saattaa kestää kauemmin, kuin on suunniteltu. Ja tietenki päälle piti ottaa vielä pelaajien ja huoltajien haastattelut vaikka meni muutenkin yliaikaa.:curs:

Tuleekos toi torstaina "uusintana". Jos sillon ei ois mitään livenä tulevaa paskaa pilaamassa koko juttua.

noh, onneksi tulee torstaina, toivon mukaan.

Vituttaa kun väsyttää ja masentaa. Pitäs saada sitä yleistä motivaatiota nyt ammennettua jostain ja vähän äkkiä sittenkin...:jahas:

Kolme viikkoa podin yskää ilman minkäänlaisia muita flunssan oireita. Viime yönä katosi yskä ja tilalle saapuivat parhaat ystäväni kurkkukipu, päänsärky ja muuten vain helvetin paska olo. Ensi yöksi ennustan kuumetta. Ihanata.

alko vituttaa kun ex muija on kuulemma paksuna mulle ja vittu olkapää tulehtunu niin ei voi treenaa ja raha pula niin ei saa rakennettuu autoa loppuu ja voi pylly

Natiaisesta asti kannattamani lätkäseura meni sitten konkurssiin :( ja eilisen Fitness Expo lähetyksen jääminen pois ohjelmistosta kyrsii vieläkin. No, pienet on murheet verrattuna edelliseen postaajaan. Tsemit sinne:thumbs:

Meillä oli suihkussa eilen jakkaralla jonkunlainen ruukkukasvi. Minä sitten saliagreissa paineli suihkuun pyyhkeen kanssa ja kuinka arvata saattaa, osuin pyyhkeellä siihen ruukkuun sillä seurauksella että se tipahti jakkaralta. Ruukku sitten rysähti suihkun lattialle ja meni aivan palasiksi.

:jahas:

Vituttaa. Löysin aivan mahtavan kämpän itselle ja sovin ostavani sen. Tänään olisi kauppakirjojen allekirjoitus, niin eilen kiinteistövälittäjä soitti, että asunto-osakeyhtiössä on lunastuslauseke käytössä. Tässä saa nyt kuukauden odottaa, että pääsis aloittamaan remonttia ja siitä menee vielä vähän aikaa, että pääsee muuttamaan. Toivottavasti nyt pääsis jouluksi muuttamaan, muuten alkaa oikeasti vituttaa.

Toimin täällä Kotkan päässä vapaaehtoistyöntekijänä Stop huumeille Ry:ssä.
Taas viime maanantaina kuoli 21-vuotias tyttö piriin.

Ei vois enempää vituttaa ja raivostuttaa, lähellä oli ettei tullu tippa.

Tekis mieli lyödä jotain naamaan ja vitun lujaa.
Toi mun sigu kertoo omaa tarinaansa.

Toimin täällä Kotkan päässä vapaaehtoistyöntekijänä Stop huumeille Ry:ssä.
Taas viime maanantaina kuoli 21-vuotias tyttö piriin.

Ei vois enempää vituttaa ja raivostuttaa, lähellä oli ettei tullu tippa.

Tekis mieli lyödä jotain naamaan ja vitun lujaa.
Toi mun sigu kertoo omaa tarinaansa.

Harmi kuulla tuollainen juttu:(

Vaikka itse en ole ajatellut mitään apua hankkia niin pakko sanoa että hienoa työtä te teette!
Varsinkin vielä vapaaehtoisesti, teidänlaisia sais olla paljon enemmän.

musta alkaa tuntuu ettei mulla oikeen oo enää ystäviä :( tarkoitan siis että tuttuja on vaikka kuinka paljon muttei näitä oikeita ystäviä... ennen niitä oli kans monta muttei jaksanu eikä kerenny pitää kaikkiin yhteyttä niin nyt jotenki kaikki on menny iha läskiks... plus parista kaverista tullu ihan mulkkuja nii ei niiden kans jaksa enää hengata. noh uusia kavereita metsästämään...

fedit: joo täähän alkaa kuulostaa joltai itkuviestiltä mut täähän oikeasti kyllä pistää vituttaan istua taas yksin kaikki päivät himassa.

Kävin parturissa ja voi jeesus, että tuli sitten karmee tukka. Sanoin monta kertaa sille parturille, että aika lyhyeks voi vetää, mutta mikä onkaan sit lopputulos - hiton pitkä. Olis saanu nousta edes sillee hitusen verran vapaasti pystyyn tukka mut eihän toi parturi puhetta tajunnu. Kiva nyt olla taas pitkän aikaa hirveen tukan kanssa. Parturi lähti kyllä vaihtoon, se on varma. Oonko mä jotenkin huono sanomaan noita ohjeita vai eikö ne parturit vain tajua/ei osaa käyttää ollenkaan omaa arvostelukykyä?

Kävin parturissa ja voi jeesus, että tuli sitten karmee tukka. Sanoin monta kertaa sille parturille, että aika lyhyeks voi vetää, mutta mikä onkaan sit lopputulos - hiton pitkä. Olis saanu nousta edes sillee hitusen verran vapaasti pystyyn tukka mut eihän toi parturi puhetta tajunnu. Kiva nyt olla taas pitkän aikaa hirveen tukan kanssa. Parturi lähti kyllä vaihtoon, se on varma. Oonko mä jotenkin huono sanomaan noita ohjeita vai eikö ne parturit vain tajua/ei osaa käyttää ollenkaan omaa arvostelukykyä?

Heh, itsekkin pidän hirveän lyhyenä hiukset. Joskus olen, jopa kolme kertaa sanonut, että vielä saisi ottaa lyhyemmäksi. Eli jankuta vaan, kyllä ne uskoo. Sinähän sen palvelun kuitenkin maksat. ;)

Back
Ylös Bottom