pellavansiemen. Itse olen syöänyt säännöllisen epäsäännöllisesti rouhemuodossa tuota.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojoo ei noita nyt kannata sentään pelätä, sillä jos vedät puoli kiloa(500g) raejuusto niin siinä on tuollainen 80g protskua ja vain 17,5g hiilaria, treenin jälkeen ensimmäisenä ei välttämättä kannata pelkkää rasvaa vetää koska se hidastaa imeytymistä ja palautuminen on muutenkin heikoilla(sitäpaitsi on todella rasittavaa jos rupeaa 4-6 ateriaa lihasta kokkaamaan päivässä)
Mutta tukevaa rahkaa sinulla koska itse saan noista alle 200g protskua laskettua?
Nuo luettelemasi tuotteet sisältävät juuri näitä tyydyttyneitä ja kertatyydyttymättömiä rasvahappoja joita elimistö käyttää mm. energiaksi.Pitääkö tuo paikkansa?
Eli käytännössä jos syö pihvejä, juustjoa yms maitovalmisteita, niin keho luulee ettei saa rasvaa ollenkaan ja ollaan menossa täysillä metsään?
Kyllä tuossa taitaa MC:llä olla kokolailla riittävästi proteiinia...jos häntä tarkoitit.Lisäisin kyllä protskun määrää ja alentaisin rasvan. Tuossahan tulee 72% energiasta rasvasta!

Lisäisin kyllä protskun määrää ja alentaisin rasvan. Tuossahan tulee 72% energiasta rasvasta!
Lisäisin kyllä protskun määrää ja alentaisin rasvan. Tuossahan tulee 72% energiasta rasvasta!
Pitääkö kerran viikossa siis olla hiilaritankkauspäivä vaikka sunnuntaina?
Tänään alkoi oma ketokokeilu. Pohjille luin Atkinsin ja Antti Heikkilän kirjat + tämän theadin. Katotaan miten lihiksen käy tämän kanssa. Alussa ilmeisesti luvassa vaikeuksia?!
Kalorilaskurin näytämät suhteet: P 41%, HH 5% ja R 54%