Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä, että Riku ajo autolla sen Ullan päältä ja kuoli itse. Hyvin harvoin kuulee tosielämässä, että joku olisi pystynyt itsensä tappamaan auton sisälle ajamalla jonkun mummon päältä. Vieläkö jäi jotain hampaankoloon?Mitä sä horiset? :jahas:
Sitä, että Riku ajo autolla sen Ullan päältä ja kuoli itse. Hyvin harvoin kuulee tosielämässä, että joku olisi pystynyt itsensä tappamaan auton sisälle ajamalla jonkun mummon päältä. Vieläkö jäi jotain hampaankoloon?
Grosskopf sanoi:Rikuhan teki Ulla-osuman jälkeen/aikana väistöliikkeen ja mälläsi pysäköityyn autoon ja siinä päänsä kopsautti tuulilasiin. Ei kai Ullan perse nyt niin tiukka ole, että siihen itsensä kuoliaaksi saa ajettua.
Niinhän se oikeesti kyllä meni, mutta vähän provosin asiaa. Siitä huolimatta imo aika koominen tapaus oli kuitenkin.näin se minustakin meni?
Varmasti tulee siitäkin jotain ongelmia. Ois liian helppo ratkasu toi tollanen.Taitaakin Tanja antaa nyt munuaisensa rakkaalle pikku äpärälle.
Jep, veikkaan kylläkin että A-P:llä on salaisia kykyjä ja käy pian niin, että A-P pyyhkii Ossilla lattiaa.Ossi pyyhkii huomena A-P:lla Pihlajakadun rappuja.

Varmasti tulee siitäkin jotain ongelmia. Ois liian helppo ratkasu toi tollanen.
Huomenna pistetään takatukkahunks paloiksi muuten. :piis:
Ei kuitenkaan käy se Tanjan munuainen, jolloin joudutaan ottamaan yhteyttä Juulian biologiseen isään: siihen raiskaajaan, joka ei suostu luovuttamaan munuaistaan ja siitä sitten taistellaan, kunnes Ismo menee ja hakkaa sen kappaleiksi ja se taipuu kaikkien tahtoon ja Juulia saa munuaisensa.
Joo mä kanssa näkisin että tanjan pitäis nyt tuoda ismo peliin mukaan.Vieläkö sillä on se haulikko?
''Tuolla, tiskikoneen alla'' + hauispose.:lol2:
...kunnes Ismo menee ja hakkaa sen kappaleiksi ja se taipuu kaikkien tahtoon ja Juulia saa munuaisensa...
Ossi pyyhkii huomena A-P:lla Pihlajakadun rappuja.