Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Rikuhan teki Ulla-osuman jälkeen/aikana väistöliikkeen ja mälläsi pysäköityyn autoon ja siinä päänsä kopsautti tuulilasiin. Ei kai Ullan perse nyt niin tiukka ole, että siihen itsensä kuoliaaksi saa ajettua.

Mitä sä horiset? :jahas:
Sitä, että Riku ajo autolla sen Ullan päältä ja kuoli itse. Hyvin harvoin kuulee tosielämässä, että joku olisi pystynyt itsensä tappamaan auton sisälle ajamalla jonkun mummon päältä. Vieläkö jäi jotain hampaankoloon?

Sitä, että Riku ajo autolla sen Ullan päältä ja kuoli itse. Hyvin harvoin kuulee tosielämässä, että joku olisi pystynyt itsensä tappamaan auton sisälle ajamalla jonkun mummon päältä. Vieläkö jäi jotain hampaankoloon?

Grosskopf sanoi:
Rikuhan teki Ulla-osuman jälkeen/aikana väistöliikkeen ja mälläsi pysäköityyn autoon ja siinä päänsä kopsautti tuulilasiin. Ei kai Ullan perse nyt niin tiukka ole, että siihen itsensä kuoliaaksi saa ajettua.

näin se minustakin meni?

Varmasti tulee siitäkin jotain ongelmia. Ois liian helppo ratkasu toi tollanen.
Huomenna pistetään takatukkahunks paloiksi muuten. :piis:

Ei kuitenkaan käy se Tanjan munuainen, jolloin joudutaan ottamaan yhteyttä Juulian biologiseen isään: siihen raiskaajaan, joka ei suostu luovuttamaan munuaistaan ja siitä sitten taistellaan, kunnes Ismo menee ja hakkaa sen kappaleiksi ja se taipuu kaikkien tahtoon ja Juulia saa munuaisensa.

Ei kuitenkaan käy se Tanjan munuainen, jolloin joudutaan ottamaan yhteyttä Juulian biologiseen isään: siihen raiskaajaan, joka ei suostu luovuttamaan munuaistaan ja siitä sitten taistellaan, kunnes Ismo menee ja hakkaa sen kappaleiksi ja se taipuu kaikkien tahtoon ja Juulia saa munuaisensa.

Joo mä kanssa näkisin että tanjan pitäis nyt tuoda ismo peliin mukaan.Vieläkö sillä on se haulikko?

''Tuolla, tiskikoneen alla'' + hauispose.:lol2:

Joo, mustkin näytti siltä, et sil oli päällä tollanen rantaposetus. Just sellanen asento, joka aloitetaan mavea tehdessä.

PS. oon saanut tän Hunks-Ossin nimmarin. Samalla omistuskirjoitus: Vastaaja pääsi hivelemään Ossin komeita lihaksia :D.

...kunnes Ismo menee ja hakkaa sen kappaleiksi ja se taipuu kaikkien tahtoon ja Juulia saa munuaisensa...

Eiköhän Ilmari vaan mene pottunokan luokse ja ota siltä sen munuaisen ilman mitään kyselyitä ja hakkaamisia ja haulikoita. Sit luultavasti pääsee palkinnoks hässimään Tanjaa.

Tuli tossa mieleen.... Sallahan rupes viime jaksos puhumaan Ismol jotain unelmien miehestään, vittu satanen vetoo et se on just Ismo. Sehän kun jo onnistu saamaan Miroonki jotain yhteyttä. Sit Salla pistää Ipin hakkaamaan Jarkon ja saa samalla sillekki kostettuu:piis:

Eikö kukaan osaa muka kertoa mitä tapahtu viime jakson viimiset 5 minuuttia? Tai mihin se edes jäi? Muistaakseni siihen jäi kun Lasse tilitti Paulalle sitä yliajoa. Ainakin sellanen kohta tuli jo nähtyä missä se lääkäri sano et Juulia tarvii munuaisen ku sillä on vaan yks ja sekin meni paskaks.

Back
Ylös Bottom