Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä ketjuhan ei ole salkkareiden spoilaamiseen, mutta mun mielestä on iha ok, jos samanpäivän jakson linkittää tänne (siis klo 20.00 jälkeen), sillä moni meistäkin tekee iltaduunia ja olis hauska sitten sitä kautta katsoa jaksot...

En tiedä toimisko, kyllä tänne niitä vinkujia tulee kuitenkin.

Ai joo, heh. No ainakin Jenni vaihtaa sen Kisun jotain naamarasvaa joksikin toiseksi joka sitten johti siihen että Kisun naamasta tuli punainen ja ei voinut osallistua mainoksen tekemiseen -> Jenni tilalle ja hänkin sitten sairastui jonkin sortin flunssaan ja mainoskuvaksestahan ei mitään sitten tullut.
Ei se mihinkään flunssaan sairastunu ku se oli allerginen sille vitun karhulle minkä päällä ne makoili. :D

Tämä ketjuhan ei ole salkkareiden spoilaamiseen, mutta mun mielestä on iha ok, jos samanpäivän jakson linkittää tänne (siis klo 20.00 jälkeen), sillä moni meistäkin tekee iltaduunia ja olis hauska sitten sitä kautta katsoa jaksot...
Samaa mieltä. Kunhan ei kukaan alkais vinkuu. Ittellä täl viikol loppunu duuni 22.00 ja olis kiva kattoo salkkarit duunin jälkee.:)

Samaa mieltä. Kunhan ei kukaan alkais vinkuu. Ittellä täl viikol loppunu duuni 22.00 ja olis kiva kattoo salkkarit duunin jälkee.:)
Taitaa virallinen linja kuitenkin olla, että esim. noiden kitisijöiden takia niitä linkkejä ei enää tällä forumilla jaeta. Ostakaa tallentava digiboksi.

Luulen että vastaavanlaista kitinää tuskin tulee kun kyseessä on samanpäivän jakso, toisin kun spoilaus ketjussa se lähti ihan käsistä kun se seuraava jakso piti saada aina vaan aikasemmin ja aikasemmin...

Mutta siis en ala kyseenalaistamaan moderaattoreiden vetämää linjaa, vaan tää on tätä "jos jos" spekulointia :D

Luulen että vastaavanlaista kitinää tuskin tulee kun kyseessä on samanpäivän jakso, toisin kun spoilaus ketjussa se lähti ihan käsistä kun se seuraava jakso piti saada aina vaan aikasemmin ja aikasemmin...

Mutta siis en ala kyseenalaistamaan moderaattoreiden vetämää linjaa, vaan tää on tätä "jos jos" spekulointia :D

Ei toimis, koska vinkujat tietää että sulla se jakso on, mutta uppivat sen sitten vasta 20:00 jälkeen?

Joten parempi näin vaikka itsekin niitä latailin. Harmi kyllä, en kolmena päivänä viikossa pääse salkkareita katsomaan kun en ole kotona siihen aikaan. Mutta eihän se nyt sillä linjalla voinut jatkua.

Siis tää on joku sun tuttus? Kuulostaa nimittäin ihan suomalaiselta, kuten minä :D. Oon puhunut ranskaa eri puolelta ranskaa tulevien kanssa jne. Outo juttu sinänsä. Kaikkea sitä oppiikin.

Joo on tuttu, ihan ranskalainen sellainen. Eikä se nyt ihan oikeasti suomalaiselta kuulosta, otetaan se korva nyt kauniiseen käteen :D Asun tällä hetkellä Etelä-Ranskassa, ja ihan samalla tavalla se puhuu kuin kaikki muutkin paikalliset.

Löysin jakson (Solidin avulla :haart: ), nyt pitää enää odotella latautumista, joka kestää Firefoxin mukaan puolitoista tuntia... Ihanaa asua opiskelija-asuntolassa! :rolleyes:

Seuraavassa jaksossa tietenkin Lasse pamahtaa keppi tanassa sinne Tanjan luokse.
Nähtäisköhän nyt lopulta kauan odotettu salkkareitten ensimmäinen ryhmäseksikohtaus. :D :dance2:
Vähän yritystähän siihen suuntaan oli jo silloin kerran Ossin, Isabellan ja Jennin välillä, kun Jenni pelmahti yllättäen sänkyyn, jossa Isabella odotti jo Ossia paikat valmiiksi rasvattuina... Perseelleenhän se sitten meni kun tytöt jänisti. :(

Toivottavasti Lasse pysyy lujana ja vaihtaa Paulan milf-Tanjaan. :kuola:
Tai pitää molemmat. :rock:

...Toivottavasti Lasse pysyy lujana ja vaihtaa Paulan milf-Tanjaan. :kuola:
Tai pitää molemmat. :rock:
Tai sitten ei...

Mä ainakin dumppaisin Paulan mäkeen, jos olisin Lasse. Michael Jacksonin näköiset naiset ei ole ihan minun mieleeni... :jahas:

Tai sitten ei...

Mä ainakin dumppaisin Paulan mäkeen, jos olisin Lasse. Michael Jacksonin näköiset naiset ei ole ihan minun mieleeni... :jahas:

Kyllä musta Tanja noista kahdesta enemmän michael jacksonia muistuttaa.

Kohta Ismo lyö!:rock:
Just meinasin tulla kirjoittamaan saman. Ah että odotin kohtausta, jossa ismo vetää oikean suoran seppoa nenänvarteen, seppo tippuu ensimmäisestä ja kari sattuu paikalle. Sitten Kari ja Ismo ottavat matsin pihlajakadun mestaruudesta kaupalla :rock: jonka Ismo tietysti voittaa.

EDIT: Voi ei, Siiri tuli Helsinkiin :E

Toivottavasti Sampo jättää nyt sen ärsyttävän Isabellan laukkuineen valittamaan sinne terminaaliin ku tuli parempaakin tekemistä.

Back
Ylös Bottom