Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän se on taas sakki kasassa. Vois vähän aikaa vielä pyöriä netin ihmeellisessä maailmassa ja sitten kattelemaan unia.

Nimenomaan.

E: Sain just kirjotettua työn valmiiksi. Nyt on uni hukassa... alkaa tuo rytmi kääntyyn väärinpäin.

unet on aivan liian yliarvostettuja.
No sen oon kyllä huomannu. Sen takia varmaan nukunkin noita 4-5 tuntisia unia ja oon ihan pihalla.:(

Mä lähden ottamaan selvää, että mistä näen painajaisia. Hyvät yöt!

on se kyllä tosiaan perkeles kumma homma että kun on vapaalla eikä ole pakottavia menojakaan huomenna (koulu..duuni) niin uni ei tuu ei sitten millään..mut ollappa nyt yövuorossa niin olisin ihan puoli unessa jo..

on se kyllä tosiaan perkeles kumma homma että kun on vapaalla eikä ole pakottavia menojakaan huomenna (koulu..duuni) niin uni ei tuu ei sitten millään..mut ollappa nyt yövuorossa niin olisin ihan puoli unessa jo..

Mulla on just päinvastoin. Olis koulua sun muuta ohjelmaa huomenna ja herätys kuudelta, mutta silti ei vaan pysty nukkumaan...

Olis koulua sun muuta ohjelmaa huomenna ja herätys kuudelta, mutta silti ei vaan pysty nukkumaan...
Varmaan harmittaa... ;)

Asiasta toiseen; kohta alan tykittelemään Max Paynea! Siinä on peli paikallaan! :rock:

Back
Ylös Bottom