Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Wall of Death - Motordrome - Lillian LaFrance - circa 1900

MD-Header.jpg

MD-43.JPG

catladyl.jpg

auto_lion_carrier.jpg

fail-owned-yahoo-science-mirror-fail1.jpg

Ei kyllä pärjää tolle hurjalle kuvalle. :lol2:

on kyllä monesti tullu mietittyä että oisko mahdollista saada jtn kuvaa ym. joka toimisi ikään kuin peilinä. tuo skannaus ei kyllä oo käyny mielessä :hyvä:

Ei saatana mä repeilen tolle HermitTheFrogin leijonakuvalle ihan hallitsemattomasti... Jotain niin absurdia, toi leijonakin on jotenkin niin rennosti tossa, "hmm, peruspäivä"!! Ei hitto!

on kyllä monesti tullu mietittyä että oisko mahdollista saada jtn kuvaa ym. joka toimisi ikään kuin peilinä. tuo skannaus ei kyllä oo käyny mielessä :hyvä:
No mites ois, että laitat siihen näytön päälle webbikameran, ja sit pistät kameran kuvaaman videokuvan näkymään näytöltä? Tällöinhän se toimisi ikään kuin peilinä.

No mites ois, että laitat siihen näytön päälle webbikameran, ja sit pistät kameran kuvaaman videokuvan näkymään näytöltä? Tällöinhän se toimisi ikään kuin peilinä.

Niin tai laittas näytön kokosen peilin siihen näyttöön :dance: Tai niksipirkkana alumiinifoliota..

Mitä vittua? Kenen helvetin tarttee ottaa imukupilla tukea työpöydällä nussiessaan? Kyllä mä vielä jossain autossa ymmärrän, kun sellaseen imukuppi-Karviseen on paha tukeutua kovassa tohinassa.

Mitä vittua? Kenen helvetin tarttee ottaa imukupilla tukea työpöydällä nussiessaan? Kyllä mä vielä jossain autossa ymmärrän, kun sellaseen imukuppi-Karviseen on paha tukeutua kovassa tohinassa.

Tosissaan kun nussitaan, niin siinä on munatkin vaan tiellä.

Back
Ylös Bottom