Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Harmaantuuko munakarvatkin vanhemmiten, kuten hiukset?

Naaras käski kysyä... :)

Vähän asiaa sivuten... kasvaako alapään karvat (kummalla tahansa sukupuolella) pituutta miten paljon jos niitä ei leikkele vai tippuvatko ne irti kun ne kasvavat tiettyyn mittaan?

Huomisaamuna lähtö jenkkeihin. Mitä tehdä koneessa?

Jos sulla on muija mukana, niin suosittelen kymppikerhoon liittymistä.;)

Vähän asiaa sivuten... kasvaako alapään karvat (kummalla tahansa sukupuolella) pituutta miten paljon jos niitä ei leikkele vai tippuvatko ne irti kun ne kasvavat tiettyyn mittaan?

Oletko nähnyt jollain metrin puskan? Oletettavasti ihokarvoissa on samalla tavalla vaihtuvuutta kuin hiuksissakin.

Hyvä tilaisuus liittyä kymppikerhoon ;)

e: olinpas hidas

e2: Onko se urheiluhullu käyny jonnekin tilittämässä jotain sen threadin poistamisen jälkeen?

Vanha pervo oli nopeampi.:D

En ole kyllä huomannut missään tilitystä treffien tapahtumista. Silloin ennenkuin se threadi poistettiin hän lupasi muistaakseni kertoa enemmän asiasta jos se ei tule kaikkien nähtäville. Nyt vaan se on aika hankalaa ainakin siihen alkuperäiseen paikkaan mitään lisätä.

Koneessa syödään, nukutaan ja katsotaan leffoja.
Ruokaa noissa saa ihan liian vähän kestoon nähden. Nukkuminen onnistuu aina vähän niin ja näin koneessa. Toivon mukaan on sentään selkänojassa tv. Kerran tulin jenkeistä ja tv roikku siellä kolmen penkkirivin päässä. Oli muuten tuskaisat 11 tuntia.

Ruokaa noissa saa ihan liian vähän kestoon nähden. Nukkuminen onnistuu aina vähän niin ja näin koneessa. Toivon mukaan on sentään selkänojassa tv. Kerran tulin jenkeistä ja tv roikku siellä kolmen penkkirivin päässä. Oli muuten tuskaisat 11 tuntia.
Kummasti se ruoka riittää paremmin jos syö KAIKEN mitä tarjotaan.

Parasta tietty olisi jos osaisi nukkua siellä. ~10h lennot on aika kuolemaksi.

Riippuu vähän varmaan lentoyhtiöstä noi ruuat. Viimeks olin koneessa, niin mentiin Pariisin kauttaa Firenzeen. Parisiin lennettiin Finnairin koneella, jossa oli ruokana lihasoosia, höyrytettyjä kasviksia ja perunoita jossain muodossa ja tietenkin jälkkäriks pari suklaa konvehtia. No sitten ku lähettiin pariisista toisen firman koneella, niin siellä oli joku valkonen kolmioleipä, jossa jotain luumumarmeladia, kerroskeksi, pari jotain tikkua mis oli oliivi ja mozzarellapallo.

Riippuu vähän varmaan lentoyhtiöstä noi ruuat. Viimeks olin koneessa, niin mentiin Pariisin kauttaa Firenzeen. Parisiin lennettiin Finnairin koneella, jossa oli ruokana lihasoosia, höyrytettyjä kasviksia ja perunoita jossain muodossa ja tietenkin jälkkäriks pari suklaa konvehtia. No sitten ku lähettiin pariisista toisen firman koneella, niin siellä oli joku valkonen kolmioleipä, jossa jotain luumumarmeladia, kerroskeksi, pari jotain tikkua mis oli oliivi ja mozzarellapallo.
Riippuu tosiaan aika paljon lentoyhtiöstä, mutta omien kokemusten mukaan Finnairilla on kyllä ollu yleensä täyden kympin ruoat. Lähinnä tosin oon tietyistä syistä lentänyt vain noita lomalentoja, joten business-luokasta ei ole hirveästi tietoa.

Lentokoneruoan taso on kyllä nykyään huomattavasti parempi, kuin joskus kymmenen vuotta sitten, mutta ei sitä tosiaankaan liikaa ole. Ainakin Finnairilla näin. Voi tietysti olla myös niin, että olin lapsena vaan nirsompi, ja siks ruoka vaikuttaa nykyisin paremmalta. :D

Mistähän voisi johtua, että vasemman rintalihaksen kiinnityskohta, joka lähtee kainalosta on hemmetin kipeä punnertaessa? Taitaa olla pectoralis minor mielestäni. Olen koittanut venytellä, mutta tuloksetta.

Miksi lähes kaikki bussilinjat ajetaan isoilla busseilla, vaikka niillä on matkustajia keskimäärin kaksi. Onko tähän syynä verotus tai joku muu täysin typerä sääntö?

Back
Ylös Bottom