Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan. Kun vetää rehellistä viinaa ja kaljaa eikä mitään kossubatteri virityksiä.
Aamulla vaan väkisin ylös, romut koneeseen ja vähän ruokaa niin kyllä se siitä. Olo on kuin "uusi".

Kossubattery :kuola:

Kossubattery on kyllä yleensä turhan imelää.

Euron hintaiset kossubatteryt ovat petollisia.

Eikä oo, just ihanaa :) Oon kyllä aina ihan duracell ku juon sitä :D

No "ne"!

Et käsitä miten jaksaa juhlia joka viikonloppu?
Siis, viikonloppuisinhan juhlitaan mutta viikolla sitten vedetään menemään ihan vaan yleisesti ottaen vitutukseen ja muuhun paskaan.
Tosta sanasta "ne" tulee lähinnä mieleen ne asusteet ja tavarat millä uhkasin Jepua?

Kyllä sitä joskus reilu 2v sitten jaksoi itsekkin ottaa vähän reilummin ja enemmän, mutta sitten jotenkin loppui siitäkin ilo?

Ite en juo kossubatterya ollenkaan, tulee kerrassaan liikaa energiaa ja menee muutenkin elintoiminnot sekaisin

Siis en minä ainakaan viinaa vedä sen juhlimisen takia.
Siitä saa vaan hetkellisesti hyvän olon jota ei nyt turhan usein pääse tuntemaan.

Ainakin mulla just alkoholi aiheuttaa huonoa oloa, jos tinttaa enemmän kun yhden illan, niin useamman päivän on vetämätön olo ja kaikki vituttaa.

Mulla just päinvastoin. Eihän se viina sais olla ratkaisu siihen jos ahdistaa mutta ei auta.
Aamulla sitten vaan vähän viinaa vahvempaa koneeseen ja ruokaa niin olo on kuin ennen iltaa mutta vielä kohtuu hyvä.

Pitää istuu himassa ja suunnitella tulevia kyykkyjä ja vetoja :D
Noei, kyl se väliil on siistii riipasta kova känni.

En silti sano ettenkö itekin joskus ottais vähän enemmän. Yleensä tämä tapahtuu "Tyttöjen illoissa"... Sellasta meininkiä ei jaksa joka kerta ;) Ei se muuten mitään, mutta se parantuminen tuosta, huh.

Nyt meen syömään!
Olkaa ihmisiksi täällä.

Viel yks perjantaibanaani: :dance:

Back
Ylös Bottom