Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

LeniLeniLeni tuo tyttö eri, sielusi kaunis kuin sydämeni meri. Nyt ei puhu olut vain fiilis hyvä, olet sä tunteideni virta hyvin syvä. :haart:

Täällä me otetaan bisseä ja pelataan fight nightia! Hieno meno!
Leni koska törmätään? ;)

En jaksa seurata tätä tunteiden kuohua, joten siirryn sänkyyn nukuskelemaan. Hyvää yötä pakkiksen romantikoille/perversseille.

En kestä seurata tätä tunteiden kuohua, joten siirryn sänkyyn runkkailemaan. Hyvää yötä pakkiksen romantikoille/perversseille.
Fixed. ;)
Hyvää yötä, makea prinssi. :haart:

Tosi kostea ilma ulkona.

Nyt tekis mieli mennä kuumaan kylpyyn..
bath.gif

Täälläkin on aika kostea meininki.:)

Olut virtaa ja humala nousee. Homot pelaa änäriä, piksen ne kohta siinä. ;)
Ihan hyvä investointi tää videotykki, tulee etkopelailuihin lisäfiilistä. :kippis1: ja porkka näyttää robustilta :haart:

Arvasin sen :rolleyes:

Kait sitä pitää jotain syödä ja sit mennä pehkuihin. Tulisko joku tekee mulle ruokaa?

Mä kokkaan! Mitä mielesi halajaa?

Pääset nyrkin ja hellan väliin. Odotan ruokapöydässä perinteistä paskaa lehtipihivä ja ranskiksia. :jahas:

LeniLeniLeni tuo tyttö eri, sielusi kaunis kuin sydämeni meri. Nyt ei puhu olut vain fiilis hyvä, olet sä tunteideni virta hyvin syvä. :haart:

Täällä me otetaan bisseä ja pelataan fight nightia! Hieno meno!
Leni koska törmätään? ;)

Ooh... :haart: Näin kauniiden sanojen ansiosta voidaan törmätä lähes milloin vaan.

KimKim sä voisit lahjottaa mulle sen tykin. Olis paljon kivempaa jos mä voisin sillä kattoo toimintaelokuvia..:D

Mä kokkaan! Mitä mielesi halajaa?

Pääset nyrkin ja hellan väliin. Odotan ruokapöydässä perinteistä paskaa lehtipihivä ja ranskiksia. :jahas:

On siinäkin mies, eka sanoo ite kokkaavansa, mutta laittaakin toisen kokkaamaan seuraavalta istumalta. :jahas:

Masu ehti jo täyttyä kasvispihveillä, kananmunilla ja tomaatilla. Nyt on hyvä olo ja voisi mennä peiton alle sammumaan (yksin).

Kauniita unia, oman kullan mun....eiku unia. :) :haart:

Back
Ylös Bottom