Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oih Haylie...:haart:

I`m back! Kuis nussii? Onko kukaan saanut tahi antanut sitten viime näkemän?

No voi hemmetti. Et sä vielä niin vanha oo etteikö se nousis. Ollu varmaan niin kovalla käytöllä että alkaa paukut loppua jo.:whip:

Saatana, olin baarissa kattomassa Suomen peliä ja nyt aika kännissä, huomenna olis pakko selvitä 8.00 kouluun :I

Ylihuomenna pääsee sitten onneksi ajelemaan Turkuun päin kattomaan HH:ta :haart:

E. Ainiin, vedin tänään elämäni ekan Big Macin. Hyi vittu miten mautonta oli verrattuna Hese-kamaan :down: Ihan homosta

Oliski noin. :D Mites sinulla?

No. Tossahan se meni kolme päivää poroja nussiessa. Kun kyllästyin niihin, niin juoksin sitten jäniksen kiinni ja annoin sille vähäsen kyytiä. Eli aika tiukkaa settiä ollu tässä..:dance2:

Aika hiljasta siis.:(

Hemmetin saksalaiset, tasoitti pelin aina.. aarrg.. jännä matsi kyl oli.

No. Tossahan se meni kolme päivää poroja nussiessa. Kun kyllästyin niihin, niin juoksin sitten jäniksen kiinni ja annoin sille vähäsen kyytiä. Eli aika tiukkaa settiä ollu tässä..:dance2:

Aika hiljasta siis.:(

Perussettiä :jahas: Meil on dinhon kanssa kilpailu, ollaan pervoilematta koko viikko :D

Perussettiä :jahas: Meil on dinhon kanssa kilpailu, ollaan pervoilematta koko viikko :D

Millon te sen alotitte? Ihanko maanantaista lähtien jo menny pervoilematta? Mä voinkin tässä nyt sitten yrittää molempia saada narautettua huonoille teille..:D

Iltaa seurue!

Raptori! Kimsson! 26-27 pvn miitistä, tuletteko?
Jaa-a, on töitä silloin lauantaina ja myöskin kaverin tuparit :( En nyt täysin teilaa ajatusta kun toi Kimssonkin mua kovin sinne yrittää nakittaa, mut mahdollisuudet on aika heikot...

olikohan eilen vai toissapäivänä? Et sä onnistu siinä, ainakaan mun kohalla :D

En mä uskokkaan, että onnistun. Aina tosin kannattaa yrittää.:D Mutta jokatapauksessa mä lähen nyt harrastamaan omaa kivaa eli kerimään mustaa lammasta..:evil:

Palataan huomenissa uudestaan astialle..:) Öitä!

e. Raptori mukaan miittiin!! Työt voi aina jättää tekemättä. Tai sitten joku muu voi tehdä ne sun puolesta.:)

Back
Ylös Bottom