Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä meno...? Kauhee kapula täällä päin...

Hyvä alku tossa Onnellisessa perheessä.:) Tullu kuunneltua nyt tota Kotiteollisuuden Sotakoiraa ja se on ihan huippu!

FAIJA PÄÄSEE KAKOLASTA
MUTSI VENAA UUTTA LASTA

VIIMEKS FAIJA NÄHTIIN VUOSI SITTEN

MUTSI TUNTEE DIILEREITÄ
FAIJALLE TUO PILLEREITÄ

HORJUTTAA EI LIITTOA VOI NIITTEN

Kevät biisi on kyllä ehkä kuitenkin paras tosta levyltä..:rock:

Mulle Bodomi menee liian rankaks vaikka rankka jätkä oonkin.:D Kotiteollisuus, Disturbed ja Excalion ollu viimeaikoina kovassa soitossa!:dance:

Meneekö Diablo?

En hirveemmin muista sitä kuunnelleeni, mutta tosta pikaseen youtubesta paria biisiä kokeilin, niin vähän menee rankaks.. Tai ainakin noi biisit oli vähän turhan örinää mun makuun. Tietty kaikki kappaleet ei oo samanlaista.

mulla menee joskus hermo tohon mimmien puolen syömishäiriöporukkaan.

mulla menee joskus hermo tohon mimmien puolen syömishäiriöporukkaan.

Itsekkin huomasin tuon threadin vasta nyt, kun en punttimimmi-osiota lue. Mielestäni modet voisivat kyllä huolella miettiä, pitäisikö threadille tehdä jotain (tiukempi moderointi tai kielto aiheelle?). Tässä tulee vastaan aika hankalia eettisiä kysymyksiä...

Taas on yksi kusetuspäivä takana... Kiva näin duunin jälkeen avata se ensimmäinen huurteinen. Toki ensin pitää muistaa runkata, syödä ja käydä suihkussa ;) Palaillaan astioille.

Hey hey hey kids!Kohta alkaa ottaminen, eiks je?

Tuolla kaapissa kuiskis Jameson ja Angostura, voi olla että vastaan tänään kutsuun. :)

Illan varustuksena pari bisseä ja 0,75 l Sisu-viunaa. Kai sillä baanalle asti selviää. Kohta vois alkaa otella, pitäs vaan jaksaa siivota loppuun. Sammuin sohvalleni seiskan aikaan aamulla, pientä väsyä ilmassa. :I

Netti näyttäis taas wörkkivän! (vielä ei uskalla tuulettaa) :)

Hyi teitä! Alkomahoolia aiotte ottaa. Joudutte vielä rappiolle.

Back
Ylös Bottom