Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Perus naapuri meinikiä, saapahan tyttö koko rahan edestä ja kaverit ovat kateudesta vihreitä.

No joo, aika järkky video. Sinne meni pohjaan kuin kivi. Tästäpä tulikin mieleeni tarina 2 kaverista jotka menivät Australiassa isoon luolastoon sukeltamaan(eksymään). Kumpikin löydettiin kuolleina. Toinen puukotettuna ilman happipulloa ja toinen hukkuneena.

Meikä ei oikein tajunnu tota videoo. Siis mitä sille kävi tossa?

edit. pitäs varmaan kattoa äänillä.

Akon jatkaa faniensa kunnioitusta lyömällä naista konsertissaan

Intialaisessa gameshowssa lähtee refleksinomaisesti aika tuju läpsäys

Ja lisäbonuksena

Kameramies kuvailee katolla kun yhtäkkiä vieressä räjähtää kranaatti tms. jonka voimasta kaveri tipahtaa alas

Mitähän vittua varten tuonne nuo kaikki muut ukot tuli painimaan. Muija läppäs ja sai ansionsa mukaan takas. Ehkä se sitten vaan on kiva heilutella testosteronishown vuoksi säälipillun toivossa vähän nyrkkejä.
Eikä tuosta puheestakaan saanut mitään selkoa että mistä ne kiisteli.

Mitähän vittua varten tuonne nuo kaikki muut ukot tuli painimaan. Muija läppäs ja sai ansionsa mukaan takas. Ehkä se sitten vaan on kiva heilutella testosteronishown vuoksi säälipillun toivossa vähän nyrkkejä.
Eikä tuosta puheestakaan saanut mitään selkoa että mistä ne kiisteli.
ei tossa intian kieltä tarvii osata ku englanniks selvii ihan hyvin mistä ne kiisteli, naisen lyöminen ei kaikkien mielestä ole ihan ok asia. Henkilökohtasesti en menis naista lyömään vaikka saisinkin iskun naamaan.

indian-tv-host-slapped-in-the-face.jpg

Ja mies alkoi itkeä :D

Hyvää toi Intian murren, how can she slap me? :D:D

En tiedä oliko toi naisen läpäsys joku suunniteltu show - juttu, vai paloko sillä muijalla käämit tohon gay - äijää. Sanon vaan sen että olis voinu iteltäkin lähteä avokas tolle ämmälle takas, mitäs läpsii avokkaalla. Ja toisaalta sit olisin voinu kuitenkin toimia samanlailla kun toi tarzanikin, joka hyökkäs sit tohon päälle pätkimään sitä gay - äijää. Eli kyllä se ihmisen käyttäytyminen riippuu todella paljon siitä, millä puolella tilannetta sattuu olemaan, ja olen saanu kyllä avokasta muutaman kerran itekin naisilta, tosin seurustelukumppaneilta, ja ei ole tullut refleksiä lyödä takas.

Paras oli ehkä se kohtaus nro 2. Vittu kunnon manailua kehissä...

Edit. Mä itse rakastan kepposia yli kaiken, ja tää kyllä osu mun nauruhermoon ihan kympillä. Mä EN pystyis kuvaa salaa tota.

Back
Ylös Bottom