Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukkuu kaikille!

Olipa reenit. Ei tuo uus sali kyllä kovin paljoa maita, ihan tyhmä paikka. Taidan pian muuttaa takas CityGymille, siellä on sentään oikee fiilis :rolleyes: En meinannu saada tankoa ylätaljan koukkuun ja pyysin apua vieressä istuvalta kundilta. Tulihan hän jeesaamaan, mutta aikamoiset silmienpyöritykset tuli samalla :lol2:

:nolo:

Kelasin eka, et mikäköhän toi on tossa Jugetsin avassa, sitten selvis...:hyper:

JOO :hyper: Laitetaan kaikki kuva nännistä!

Go Jugetsi! :hyvä:

e. Luulin ensin munakkaaksi. :david:
Niin mäkin, hih.

Vai että munakas. Mä teille kohta munat näytän!

e. käytän saapasrasvaa kahdesti päivässä

Siinä vaiheessa kun eka meisseli ilmestyy jonkun avatariin, meikä vaihtaa maisemaa...

Onko susta tullu noin suppea ettei meisseli kelpaa..;)

Stander ei kykenisi enää sulkemaan pakkista ollenkaan, olisi katse tiukkana maalissa.
Kyllähän sitä säkit voisi avatariin heittää, vai tuleeko siitä banaania?

Mulla on kivat säkit.
Mukavaa viettää koko päivä kädet konehuoneessa. Irtoaa muita kätellessä se hymykin mukavan luonnollisesti. "Kättelisitkö konehuoneeseen, en tohdi ottaa käsiä vielä pois."

Mulla on kivat säkit.
Mukavaa viettää koko päivä kädet konehuoneessa. Irtoaa muita kätellessä se hymykin mukavan luonnollisesti. "Kättelisitkö konehuoneeseen, en tohdi ottaa käsiä vielä pois."

Mä tykkään kanssa omistani. Just ykspäivä tossa sheivailin niitä ja ne tykkäs siitä.

Onkohan Fuhrer jättäny meiät kun sitä ei oo näkyny aikoihin? Vai onkohan se löytäny Jumalan?

Mä tykkään kanssa omistani. Just ykspäivä tossa sheivailin niitä ja ne tykkäs siitä.
Säkkien sheivaaminen on kivaa, mutta vituttaa ,jos pallojen takaosaan jää varjoon jotain haituvia. Kuulien tulee olla kerralla sileät!
Toisaalta sellaisissa tennispallo-mallisissa säkeissä on kanssa se oma hohtonsa. tasainen nätti karvapeite.

Säkkien sheivaaminen on kivaa, mutta vituttaa ,jos pallojen takaosaan jää varjoon jotain haituvia. Kuulien tulee olla kerralla sileät!
Toisaalta sellaisissa tennispallo-mallisissa säkeissä on kanssa se oma hohtonsa. tasainen nätti karvapeite.
:david::lol2:

Multa ei kyllä nyt irtoa mitään syvällistä säkkikarvoista..

Sellaset afrot olis kyllä kivat. Vois tehä niille sit spermanenttejä aina vähän väliä.

Back
Ylös Bottom