Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nokun siis. Oltiin ostamassa kämppää, mutta käytännön syistä siirretään sitä nyt tovilla. Avon veljellä vapautuu syksyllä töölöstä hippasen isompi ja vitusti halvempi kämppä, niin kivempi se on siinä odotella että saa oman ostettua, ton koiran kanssa on elämä välillä turhan ahdasta :)

Mun akilleen kantapää on teinipojan libido, joka saattaa mut aina vaikeuksiin. Varmistaa sen, että innostun hetkessä roihuavaan liekkiin, mutta kyllästyn myös helposti. Olen altis kiusauksille, joita pyrinkin välttämään viimeiseen asti.

Jokainen meistä on vähän ujo, luulen. Ei mua kyl häiritse harrastaa seksiä yms. semmosilla paikoilla missä menee ihmisiä ohi tai vast. mut sit ei hannaa pyytää jotain tyttöä kahville. Sillä tavalla mä oon ujo.
Kertokaas omat akilleen kantapäänne :D

Siis mitä, sua ei häiritse sekstailla julkisella paikalla ja tytön kahville pyytäminenkin onnistuu, eihän tuossa hirveästi ole ujouden kanssa ongelmia? :D

se on varmaan yleisintä et ei uskalla tehä sitä alotetta.
ja Biroo: yleensä se on todennäköstä että se on joku tuttu :D
Vaik ideana harrastaa jonku vieraan kanssa julkisilla paikoilla kaikkea on aika :kuola:

E:
Mika 1979: Siis EN hannaa pyytää.

Mä en tiedä missä tilanteissa oon ujo, kun tuntuu että se menee aina ihan randomilla.

se on varmaan yleisintä et ei uskalla tehä sitä alotetta.
ja Biroo: yleensä se on todennäköstä että se on joku tuttu :D
Vaik ideana harrastaa jonku vieraan kanssa julkisilla paikoilla kaikkea on aika :kuola:

E:
Mika 1979: Siis EN hannaa pyytää.

Ahaa, tässä kohtaa oli kielimuuri :D

Meillä päin jos en uskaltaisi kysyä tyttöä kahville niin kaveri sanoisi että "älä ala hannaamaan" :D

Emmä tiedä oonko jotenkin erikoinen mut kans kiinni jäämisen riski seksin aikana on jotenkin sellanen kiva lisä :D

Joo :D

varmaan pahin kun oltiin äidillä kylässä ja nukuttiin sellasella ilmapatjalla.. Ihan kauhia panetus molemmilla niin yritä siinä sitten rynkyttää menemään. Kaikki muut lähti kauppaan aika äkkiä, paitsi sisko, joka oli omassa huoneessaan siinä vieressä. Kuulu kuulemma aika rutina siitä patjasta.
Mut oli se jänskää :hyper:

Joo no siinä vaiheessa ei ollut kauheen jänskää ku jäätiin nykysen kanssa kiinni rysän päältä. Tyttöystävän mutsi tuli huoneeseen just ku oltiin touhussa ja olin niin hitaalla tuulella että olin polvillaan sängyllä munaojossa kun se tuli sisään. Oli aika hyvä fiilis:hyvä:

Olishan noita muitakin:rolleyes:

Back
Ylös Bottom