Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs tässä, tylsä lauantai :( Mitäs itse, illalla kartsalle?
Ladattu ase on kans kova tolta yhtiöltä :D
Eikö löydy tekemistä?
Ei kun tänään on kiltti koti-ilta telkun, koneen ja ruoan ääressä. :) Kun vaan jaksaisi jotain alkaa vääntää, mutta tää väsymys on melkein ylitsepääsemätön. Miten just miten valmistaisin noi kanafileet...

Ja tää peukku on ihan törkeen kipeä, näyttää hurjalta. Olkaa aina varovaisia rapuveitsien kanssa. ;)

Vois keittää kahvit ja tehdä lettuja.

Kävin äskön ostamassa paitoja. Vielä jostakin pitää hommata sellaset beigen väriset housut ja musta nahkavyö + siistit talvikengät.

Näköjään buzz cut on uudestaan muodissa. Kaikilla näyttää olevan sellanen. Vois itekkin vetää taas letin lyhkäseksi kunhan saa dietin startattua + solkku.

:fägäri:

Niin ja ostin tänään kanssa adidaksen victor league tuoksua eau de toilettena kun lacoste on loppunu. Vielä pitäs käydä ostamassa armanin heetä kun vanha puteli alkaa loppumaan.

:färägärimpi:

Niin ja ostin tänään kanssa adidaksen victor league tuoksua eau de toilettena kun lacoste on loppunu. Vielä pitäs käydä ostamassa armanin heetä kun vanha puteli alkaa loppumaan.

:färägärimpi:
Aivan ihanaa :D Mikäs toi armanin he-she on?

Himoshoppailija(ko).

Eikö löydy tekemistä?
Ei kun tänään on kiltti koti-ilta telkun, koneen ja ruoan ääressä. :) Kun vaan jaksaisi jotain alkaa vääntää, mutta tää väsymys on melkein ylitsepääsemätön. Miten just miten valmistaisin noi kanafileet...

Ja tää peukku on ihan törkeen kipeä, näyttää hurjalta. Olkaa aina varovaisia rapuveitsien kanssa. ;)

Ei sitten mitään :(
Mitä sä peukulles oot tehny?

E: eiku joo, nyt muistanki, sohasit sen lihaan sisään?
Tsot tsot tyttöseni!

Ei sitten mitään :(
Mitä sä peukulles oot tehny?

E: eiku joo, nyt muistanki, sohasit sen lihaan sisään?
Tsot tsot tyttöseni!

No höh. Mites nyt tollai oot siellä tekemisen puutteessa? Mä oon iloinen, ettei ole mitään kunnon tekemistä (siivousta ja tiskausta ei lasketa).

Se oli tyyliin: veitsi + peukku = iske! Kun ei kroppa ole viime aikoinan keksinyt itsestään uusia vammoja, niin oli pakko hoitaa asia itse. Anteeksi. :nolo:

No höh. Mites nyt tollai oot siellä tekemisen puutteessa? Mä oon iloinen, ettei ole mitään kunnon tekemistä (siivousta ja tiskausta ei lasketa).

Se oli tyyliin: veitsi + peukku = iske! Kun ei kroppa ole viime aikoinan keksinyt itsestään uusia vammoja, niin oli pakko hoitaa asia itse. Anteeksi. :nolo:

Oot aika huolimaton ollu, sietäsit saada piiskaa..

Ei vaan oo mitään tekemistä ja puhelin ei soi. Ideoita otetaan vastaan!!
Meneehän tää kyl tässäkin ku ruokaa riittää :D

Aivan ihanaa :D Mikäs toi armanin he-she on?

Armani He, ite tykkään ja kuulema muutkin.

Giorgio_Armani_Emporio_m(1).jpg

Himoshoppailija(ko).

Nojaa, yritän nykyisin vähän siistimmin vaan pukeutua:D

Oot aika huolimaton ollu, sietäsit saada piiskaa..

Ei vaan oo mitään tekemistä ja puhelin ei soi. Ideoita otetaan vastaan!!
Meneehän tää kyl tässäkin ku ruokaa riittää :D

:whip:

Tosta tulikin mieleen, että pitää lähteä ääs-marketissa käymään, että saisi hieman lisätäydennystä jääkaappiin. Lähe messiin?!! ;)

Siinä ei mitään väärää. :)

Gaspin botarivaatteet? :D

Edit.
Hyi hitto, tiskikaapissa hengaili iso lukki. saakelin honkkeli olis edes voinut auttaa tiskaamisessa joutessaan.
No olisit nyt edes syönyt sen! Ei saa hyvää proteiinia hukkaan heittää. :D

Hyi hitto, tiskikaapissa hengaili iso lukki. saakelin honkkeli olis edes voinut auttaa tiskaamisessa joutessaan.

Gaspin botarivaatteet? :D

Ei onneks:D Gaspilla on joitakin paitoja sellasia joita vois pitää + parit farkut mutta vaikka esim. gaspin takit on aivan kauheita. Gaspin kamat varmastikkin istus hyvin mutta...:rolleyes:

"Tarvitseeko neiti kantoapua?" ;) Eiks ne oo kiinni jo..?
Voi olla että tarvitseekin, kun ostoslista alkaa olemaan aikas pitkänlainen. Noi keskustan jotkut kaupat sulkee ovensa vasta kympiltä illalla, joka on musta ihan loistojuttu!

Voi olla että tarvitseekin, kun ostoslista alkaa olemaan aikas pitkänlainen. Noi keskustan jotkut kaupat sulkee ovensa vasta kympiltä illalla, joka on musta ihan loistojuttu!

Kai se pitää tästä sit alkaa pyyhkii isolle kirkolle päin pikkuhiljaa.. :D
Se on kyl aika mucho bueno ku saa rahkaa tunnin pidempään :D

Kai se pitää tästä sit alkaa pyyhkii isolle kirkolle päin pikkuhiljaa.. :D
Se on kyl aika mucho bueno ku saa rahkaa tunnin pidempään :D
Mut sitten tunnistaa siitä, et kuljen rahkapurkki vasemmassa kädessä.:D

Onneks ei ole pitkä matka sinne kauppaan. Väsyttää....

Back
Ylös Bottom