Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän se on päivänselvä asia, että Maaritilla hirttää taas kerran kaasu kiinni. Osaa kyllä olla aika ärsyttävä ämmä toi Isabellakin välillä. Mut Oskari se on todellinen pelimies, se ei turhia murehdi. Mä luulen, että huomisen jakson lopussa nähdään metsämiehen (Aaro/Eero vai kenties kadonnut kolmoisveli Iiro?) naama.

Reps :D

ismo tykkää sonnista ja sonni tykkää ismosta! :dance2:

No on se kyllä aika vitun ärsyttävä aina välillä. Just tommonen, joka on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa ja sit valittaa kaikista pienimmistäkin jutuista :curs:.

Vittu että tulee varmaan ärsyttävä kolmiodraama tosta Ossi-Isabella-Jenni-jutusta koko syksyksi. Ärsyttää myös se Veera, joka joka jaksossa mussuttaa siitä Iiris-jutusta. Juulian taas voisi upottaa akkuhappoon.

ehkä se metsämiehen naama näytetään tänään, ja jakso loppuu siihen.
Tai sitten se loppuu siihen että se ollaan just näyttämässä, ja taas vituttaa koko viikonlopun:D

Sampo ilmeisesti homoilee tulevassa jaksossa, jota aion juhlistaa oluen ja viinan kera:kippis1:

mä kyllä inhoan sitä saatanan juuliaa, sen sais syöttää kiimaisille gaselleille.
vituttaa se miten se mussuttaa aina siitä karista *karihan nyt on täys juntti* ja *voi vittu mikä jätkä* toivottavasti sampo vetää sitä raakana kakkoseen, heittää mällit naamalle, pyyhii munansa juulian tyynyyn ja lähtee himaan nauraen.

Juulia on ärsyttävä, ja itselläkin äryttää toi Ossi- Isabella - Jenni kuvio, lisää Isabellaa kuviin ja minimoida kaikki Jenni kulut.

Niinkuin joku jo tuumi niin "Eestä ja takkaa, eestä ja takkaa" :dance:

Noi on just niin idiootteja kaikki ismoläpät.:jahas: Muakin rupes tympii sen uusperheen isän ja ossin siskon jutut siitä iiriksestä. Varsinkin ku se jätkä puhuu siitä semmone ilme naamal:curs: Sit viel ne kaksoset viime jaksos kun vässykkä sai tekstarin juulialta niiden kommentit.:david:

Yeeaahhhh...Katri is back....

Selkeesti naispuolinen tuo Sampon inttikaveri.

Katri on tullu takasin?Mitä vittuu?
Kyllä, veliseni, Katri is back! Lyhyet hiukset tosin...koska Annika herää henkiin????

Back
Ylös Bottom