Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokkasin! Ooks äiti nyt musta ylpee?

Tottakai on ylpee ja mekin ollaan!

Me hävetään sua. Hanki läski ämmä ja hakkaa sitä jos se ei tee tarpeeksi hyvää safkaa.Tai sit ihan huvin vuoks. Jos sen hakkaaminen kyllästyttää niin hanki lapsia ja hakkaa niitä. Vaihtelu virkistää.

Jos hakkaa märän pyyhkeen sisään käärityllä laudanpätkällä, ei siitä jää jälkiä ihoon.

Jos hakkaa märän pyyhkeen sisään käärityllä laudanpätkällä, ei siitä jää jälkiä ihoon.

Nii tai puhelinluettelo.. tai saippua märän pyyhkeen sisällä. Mä hankin jonkun homomiehen kumppaniks enkä anna sille rakkautta ja rupeen hakkan sitä. Sit se kääntyy heteroks ja mun elämäntehtäväni on suoritettu..

Hyvä idea! Saatais me naiset enemmän valinnanvaraa.

Itsehän suosin naisia piestessäni paljaita nyrkkejä, siinä on se tekemisen meininki. On amatöörien touhua alkaa huitoa jollain sukkasaippualla ja rikkoa paikkoja ja kolistella ympäriinsä. Sukkakin likastuu turhaan.
Dinhon penis on majesteetillinen, valtava, mystinen ja pelottava, kaunis ja kiinnostava.

Mitä paskaa, ehtikö koko wtf-ketju karata sillä aikaa, kun taoin lautasta naamaan? :itku:

Vedän täällä sitten omaa showta. Sooloseksiä perseeseen!

Ei..

Mä täälä pimeässä vaanin..

Ja odotan..

Kimsssuuu :)

Qannut! :haart:

Biroo, et edes voi kuvitella mitä kaikkea olen katsastanut.

Täälähän porukka vaan juhlii ^^. Mitäs tänää suunnitelmis? Ite vois kävästä salilla ja sit alkaa vetää palkkaria naamaa :D

Täälähän porukka vaan juhlii ^^. Mitäs tänää suunnitelmis? Ite vois kävästä salilla ja sit alkaa vetää palkkaria naamaa :D

Olut, tuo palautusjuomista suosituin ! :dance::kippis1:

Kesätytöt tulee meille juomaan alkoholia. :haart:

Voisit tuoda ne meillekkin?

Kai ne sinne löytää kun oon vetäny hirveet pannut, laatannut pöydän alle ja koittanut ryöstöviljellä niitä kaikkia peräjälkeen.

Back
Ylös Bottom