Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin laiska mies ja vetelin partakoneen trimmerillä kun höylällä tuntui kuluvan ikuisuus. Uskoin vasta kolmannen haavan jälkeen että kyllä tää menee höylähommiksi.

Huomenta WTF-väestö.
Pakko tulla tänne hehkuttaan. Hain digiboxin tänään postista joka on kaapeli ja tietokoneeseen. Sit tilasin heinäkuussa welholta netin ja sain 6 kk kortin jolla piti tulla MTV MAX kanava ja jotain muita reilut 10. Mutta mulla näkyy kaikki viasatit, canalit TV1000:t ja vaikka mitä, yhteensä 216 kanavaa.
ELI WHAT THE F***?
Pilasit nyt toisen ilon kun tollasen asian menit paljastamaan.Se on se mainos systeemi, ne näkyvät muistaakseni 3 viikkoa ja pimenevät.
Pilasit nyt toisen ilon kun tollasen asian menit paljastamaan.
Hommasin ne heinäkuun alussa ja kohta on mennyt jo 2 kk? Aika pitkä 3 viikkoaSe on se mainos systeemi, ne näkyvät muistaakseni 3 viikkoa ja pimenevät.

Tänään ku tulin töihin, meinasin raivota, mut nielin sit kiukkuni.
Olin ollu neljä päivää vapaalla ja täällä oli sen näköstä ku ois ydinpommi räjähtäny. Siis miten voi neljässä päivässä saada sellasta jälkee aikaan? Kuitenkin asiakaspalvelupisteestä kyse, niin ei voi olla hirvee kaaos. Miksei noi junttiurpot tajuu sitä?!?!! Varmaan sata kertaa sanonu, että keräättehän vuoronne päätteeksi pöytiin liimaamanne post it-laput ja suttupaperit pois ja heitätte päivän lehdet roskiin. Myös kaikenlainen romun kerääminen kasoihin ei kyllä yhtään innosta ja tänään tein taktiset ja vetäsin pöydältä kaiken alas pahvilaatikkoon. Keräilköön tärkeet kamansa sieltä sitten. Mä en voi olla sotkusen pöydän ääressä töissä, vaikken mikään siisteysintoilija olekaan.
Olikohan tää tarpeeks WTF?!?!?! :D
Niinpä. Dorkat ei vaan tajuuuu...Kuka-sana korvataan Länsi-Suomessa hyvin usein sanalla ketä. Tässä on kyse murteesta, ei kielioppivirheestä.