Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Ettei ny kuole tämä ketju kokonaan...

img.php
Mulla on ihan samanlainen kaulakoru, kun kuvan vasemmanpuoleisella pinkkipaitasella jätkällä:lol2:

Ettei ny kuole tämä ketju kokonaan...

img.php

Tuo oikeanpuoleinen homppeli on saman näköinen kuin Dinhon avatarina oleva homppeli.

Nyt kyl menetti neiti Ronaldo viimeisetkin arvostuksen rippeet. Siviiliasenne on näköjään samaa neiteilyä kuin peliesityksetki...

Nyt kyl menetti neiti Ronaldo viimeisetkin arvostuksen rippeet. Siviiliasenne on näköjään samaa neiteilyä kuin peliesityksetki...

Paris Hilton oli iltiksen mukaan halunnut mennä kylpemään itseruskettavaan kun oli nähnyt noi kuvat Ronaldosta.

Täytyy kantaa omakin korteni kekoon :D http://irc-galleria.net/view.php?nick=radial

Vedettiin yhden kaverin kanssa, joka myöskin kirjoittelee pakkikselle, kunnon guidoposeilut ennen inttiä (II/08) Ja sit piti ottaa ne "after" kuvat sitten aikanaan kun on kasvettu miehiks armeijan harmaissa. Noh kummempaa kasvua ei oo viel tapahtunu, mut guidokuvat jäi kuitenki muistoks ^^

Sällin osallistumat yhteisöt kertoo jo paljon ulkonäön lisäksi. Tässä muutama kuvaava esimerkki:

-minä olen ryssä, olen ylpeä tästä
-valkoihoinen ja ylpeä siitä!!
- Olin Paskalla Kun Järkeä Jaettiin (en epäile ollenkaan)

Oon sanaton

2129.391.587.jpg

Back
Ylös Bottom