Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oon kyllä kuullut juttuja että on ihmisiä jotka ottavat kihla-/vihkisormuksen pois ennen baariin lähtöä, mutta eilen tuli todistettua omin silmin tapaus joka otti sormuksen pois baari-illan aikana :D En oikein tiedä olisko pitäny itkeä vai nauraa, vaikka ei kai se mun ongelma ole. Ehkä sitä ei vaan tule niin huono omatunto?

Sopiva humala eikä juurikaan edes krapulaa, eli hyvin meni.

Uskaltaisikohan sitä kohta koittaa nukkua?

Humala

On se kumma homma että taas viikonlopun juomiset johtaa hupia suurenpaan pohdintaan.. On se kumma, miten ihminen saattaa ruveta virheidensä jälkeen pelkäämään itseään. Eikä osaa ottaa niistä opikseen. Juomiseen liittyviä käsittämättömiä kohelluksia ollut sen verta monia jo.Jotenkin alkaa hirvittää että miten sitä osaisi ottaa opikseen, ennenkuin oikeasti on kusessa virheidensä takia. Vai onko todella niin että mitään ei opi ennenkun oikeasti jotain sattuu.
Taas sellainen fiilis että parempi olisi ruveta absolutistiksi, vaikka mitään ei sattunutkaan. Ei voi ymmärtää miten viina voi muuttaa ihmistä. Tai minkälaisen kääntöpuolen itsestään voi löytää humalassa. Mutta kenties nyt onnistun pysyvästi hakeutumaan eroon, tästä pääsääntöisesti mukavasta tavasta.. Sillä luulisi että jo näillä kokeiluilla on oppinut sen ettei viina sovi toisille. Enkä itse ainakaan ole mitään oppinut vieläkään:curs:.

Itsehän oon lopettanu vallan viinan juomisen. Pelkällä bissellä mennyt jo pitkän aikaa ja oonhan sen huomannutkin. Viina ei vaan toiminut mulla, en osaa säännöstellä sen kans.

Mistä muuten johtuu että krapulat tuntuvat aina vaan pahentuvan. Ennen pystyi juomaan ihan vitusti ilman darraa, mutta nykyään tuntuu tulevan krapula aina kun baariin tai muuten vaan radalle jaksaa lähteä. (eli vähintään kerran viikossa) :(

Mistä muuten johtuu että krapulat tuntuvat aina vaan pahentuvan. Ennen pystyi juomaan ihan vitusti ilman darraa, mutta nykyään tuntuu tulevan krapula aina kun baariin tai muuten vaan radalle jaksaa lähteä. (eli vähintään kerran viikossa) :(

Susta tulee vanha :down:

Join lauantaina 5 ja puoli ykkösolutta.

Join 15 bisseä straw chugging tyylillä eli pillin kanssa koko olut reilussa sekunissa alas:D
Ei krapulaa koska alkoholia niin vähän:D
Mites tämmönen temppu suoritetaan? Mahdollinen demonstraatio suorituksesta? :kuvia:

Ei hemmetti kävin yökerhossa lauantaina, oli aika paska reissu. Taxi jonossa tuli joku aasi haastamaan riitaa ja halusi väkisin näyttää miten tehdään spakaati:david: Siinä kunnossa ei paljoo kiinnostanu kaverin mussutukset kun halusi vain päästä himaan.

Mites tämmönen temppu suoritetaan? Mahdollinen demonstraatio suorituksesta? :kuvia:

http://www.youtube.com/watch?v=Aq6v7PWk6J0

En löytänyt selvempää videota mutta tästä saat kyllä osviittaa siihen miten se tehdään.
Kaveri heitti 0.2 pullon 58% pohjanpoikaa huiviin ja eipä sitten muuta tarvinnut juodakkaan:D
Kivahan se on, 6 euroa helvetillinen känni ja aamulla ei krapulaa:D

Back
Ylös Bottom