Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää threadi täyttyy kyllä todella hämmästyttävän nopeasti.. Ehkä liiankin nopeasti. Missä on oivaltava pissakakka/keijo-huumori wtf-threadin alkuajoilta vähän Indican ja psykomallun muinaisten sekoilujen jälkeen? :(
Niin, näitä juttuja pitäis huonontaa selvästi.

Standerkaan ei enään kirjoittele niin paljoa. Reinzell on aina niin "väsy", ettei se jaksa kirjoitella. Columbu on kohta nousevan auringon maassa, eikä pääse keskuuteemme.

Hirveet perskännit. Annat Suuren Viinan Hengen johdattaa sua. Siitä tulee autuaan turvallinen olotila, kun menettää kaiken itsekontrollin. Asiat vain tapahtuvat, kuin jonkin ulkopuolisen mystisen voiman aikaansaamina. Sulla ei oo minkäänlaista vastuuta, koska et itse ohjaa itseäs. Sulla on vain vapaus antaa virran viedä mukanaan. Ja jos aamulla heräät komeasta ökykämpästä rikkaan ja kuvankauniin sinkkunaisen vierestä, voit kiittää Suurta Viinan Henkeä tapahtuneesta.

:thumbs: Olet varmasti hieno mies.. ja kova panemaan. Näin on tapahtuva.

Lord Est - Viskit ja rommit.

Mä oon POIKA!

Mozoo...

meen jo...

Love u all...

Back
Ylös Bottom